BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

1 Mart 2013 Cuma

KIYAMET GÜNÜ TUTULAN DİLEK..

Bir yıldız kayar, bir dilek tutulur. Aynı yıldızın binlerce dileği vardır oysa, bir küçük yıldız hangi birini gerçekleştirsin.

Yıldız oturur, en masum, en güzel dileği seçer aralarından ve der ki; "Ben, bu dilek uğruna kaydım sen kabul eyle yarabbi".

Hepimiz biliyoruz ki böyle bir muhabbet yok sayın arkadaşlarım. Madem ki her birimiz bunun farkındayız, neden dilek tutuyoruz arkadaş? Hele şu doğa olayının romantik bir objeye dönüşmesi yok mu, o beni sinir ediyor. Benim sevgilimin romantik olması için, ille de bir meteorun ozon tabakamıza çarpıp parçalanması mı gerekiyor? Bir kere kayan yıldız değil ki, neden yıldız kayması diyoruz biz buna? Gördüğümüz gök taşlarının yer değiştirmesidir. Biz o kadar tembel ve bir o kadar da iyi niyetli olduğumuzdan, dileklerimiz kabul olsun diye 2 rekat namaz kılmak yerine, yıldız kaymasını bekliyoruz işte huyumuz kurusun. Madem buna inanıyoruz, Allah kabul etsin diyelim, yargılamak bana düşmez. Ben sadece şuna değinmek istemiştim; biz bunları yaparken, dileklerimizin kabul olup olmayacağını nasıl anlarız. Bunu pratik örneklerle size anlatmaya çalışacağım.

Dilek balonu örneğiyle başlamak ve bitirmek istiyorum. Hepimiz dilek balonlarını biliriz. Gökyüzüne ateşleyip saldığımız dilek balonu yere düşmez, ağaca takılmaz, sönmesse hep ilerlerse dileğimizin kabul olacağına inanırız değil mi? Yıldızlar da öyledir işte, kayan yıldız YERE DÜŞMEZSE kabul olur ;). Öyleyse size kabul olmayan dileklerden kısa örnekler vereyim;
1. Rusya'ya 'Kayan Yıldız '..

2. Ordu'ya 'Kayan Yıldız'...
3. Her yere 'Yıldız Kaydı'...(Newyork)
Peki ya bu yıldız bir gün hepimize kayarsa ne olur?
Demem o ki arkadaşcıklarım tuttuğunuz dileklere dikkat edin, Ya kayarsa.. Allah muhafaza.. Artık kıyamet günü kim bilir kim dilek tutacaksa, daha tutmadan kayacak yıldız Dünya'ya ha çarptı çarpacak bekliyoruz.

Dikkat et tuttuğun dilek, kıyameti getirmesin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder