BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

20 Mart 2013 Çarşamba

HİLAL İÇİN

Yurdum insanı ya.. Eğer biz eğlenmiyorsak, ama birinin eglendiğini biliyorsak, duyuyorsak, görüyorsak.."tık tık tık"(kapı çalar)
-"Gellll"
-" Ya , biraz daha sessiz olur musunuz? Uyumaya çalışıyoruz da.."(aslında uyumayacağı üzerine her iddaya girebilirim)
-"Tamam. Daha dikkatli oluruz. İyi geceler."(Olmicaz işte olmicazz..)

Her kızın başına gelebilir böyle vakalar. Yani her kızın başına gelebilir dediğim durum; 'Bir kızın mutlu olamama sendromu'.Tüm okurlarıma sesleniyorum; eğer bir kız mutlu değilse, kimsenin mutlu olmaya hakkı yoktur. Bunu böyle kabul eder, anlamanızı beklerler.

Eğer o gün bir kız mutlu değilse, ama sen mutluysan bunu belli etmeyeceksin. Çünkü o senin mutluluğundan da mutsuz olabilir. Genelde kızlar arasında geçen bir muhabbettir şu; " Off... Kızaamm .. Bu ne ses yaa.. Ders  çalışmaya çalışıyoruz şunun şurasında.(facebooktayım demek istiyor.). Bu insanların sınavları yok mu yaa..(Ben çalışıyorum, onlar da çalışsın demek istiyor) .Gidip yolcam saçlarını başlarını o olcak.(Böyle söylim de yanımdakiler benden korksun demek istiyor). Ve gider bir hışımda rahatsız olduğu odanın kapısını eğer azcık cesareti varsa o gazla ( ki bu gazı kendi kendine verir çoğu zaman) TIKLAMADAN açar.
"Ya ben ders çalışıyorum da..". Bunu derken odanın tepkisini ölçer. Eğer herkes onu sessiz, şaşkın ,moron bakışlarla seyrediyorsa sesini biraz daha yükseltir.Ama içlerinden bir cazgırla gözgöze geldiği an bir tebessüm oluşur yüzünde. Rahatsızlığını belli ettiğine de pişman olabilir bazen, sesi yumuşar hatta odadakilerin hiç bir şey duymadığı da görülmüştür bu durumda. Kendi kendine konuşur, kimse bir şey anlamadan odadan çıkar gider.

Sonraki evre önemlidir. Kendi odasından o kadar sinirli çıktı ki, yüzündeki yabancı tebessümü silip, hemen sinir yüklemesi yapması gerekir. Sinirli bir şekilde kendi odasının kapısını çarpar ; " Var ya hepsini dövcektim de.. Hadi yine başım belaya girmesin dedim yurtla. Hele o bir tanesi vardı ki, o tam dayaklık. Ama Allah'a havale ediyorum ya. İnsan olan dediklerimi yapar." dedikten sonra kendini kanıtlamış olur. Artık o olay onun için kapanmıştır.

"Niye bize şikayete geldiler ki" dedim Hilal'e. O da "Uyuyolarmış" dedi. "Aman boşver onları. Bak ben bir şeyler yazcam, senden bahsedecem" dedim. "He öyle diyosun ama hiç yapmıyosun." dedi . O yüzden bu son paragrafı yazdım. Başlığını da HİLAL İÇİN koyacağım...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder