BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

12 Mart 2013 Salı

BLOĞUM SESLENDİ !..DİKKAT !.


Kaybakam hanımın okurları.. Öncelikle size bir kaç konudan bahsetmek istiyorum. Yazdığım blog yazılırmı okuyaan vaarr, okuyamayan var anacıım. Bu nedenle de bir kampanyaya katılma kararı almış bulunmaktayım. Kapanya gereği bloggerler kendi yazdıkları blogları görme engelli insanlar için ya da o gün okuyası olmayan ama dinleyesi olan insanlar için seslendiriyorlar. Umarım istenildiği başarıya ulaşır.
http://bloglarmahallesi.com 'a bu düşünceli fikirleri için teşekkür ediyorum.

UYARII !


Sizi kendi sesime maruz bırakacağım için şimdiden özür diliyorum..:(. Ben sadece görme engeli olan insanlara bir parça ışık olmak niyetindeyim.Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim..
-Kaybakam Hanım-

NOT:


Bu ilk seslendirdiğim blog yazısı. Seslendireceğim yazıları okunma sayılarına göre belirleyeceğim. Umarım beğenirsiniz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder