BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

10 Mayıs 2014 Cumartesi

DİŞ PERİSİNE MEKTUP


Sevgili Diş Perisi..

Nasılsın?. İyi misin?. En son senle ne zaman görüştük hatırlamıyorum.. Sahi, en son hangi dişim çıkmıştı?..Hatırlamadın mı?. Dur ben sana hatırlatayııımmm......YİRMİLİKK DİİİŞŞŞŞŞ...

Huh.. Sakin olmaya çalışıyorum. .Dayanmaya çalışıyorum..Olmuyorr olmuyor olmuyorr.. Yahu ne vardı işini düzgün yapsaydın be kadın !(kadın olduğunu düşünüyorum. Erkek olsan da fark etmez).Bak.. Şimdi yirmilik diş alttan tünel kaza kaza ( hapishaneden kaçmaya çalışan mahkumlar gibi) azı dişi alttan dürt.. Terbiyesiz.. Adam gibi çıksa ya kardeşim düzcene...Taciz ediyor resmen yahu.. Nerde bu adalet , nerde bu devlet kardeşim.. Ağzım bozulcak , dişler birbirine girecek zor tutuyorum kendimi..

Oysa ki önceden her şey yolundaydı. Ne de güzel tanışmıştık süt dişlerimin zamanında..Her şey normaldi, olması gerektiği gibi peri abla.Bu arada sana karşı biraz kaba davrandım kusura bakma.. Diş ağrısından ne dediğimi bilmiyorum. Senden ricam, konuş şu yirmilik dişle de doğru yolu bulsun be abla.. Olmuyo.. Zaten orası küçük, kendi halinde ayrı bir dünya..Her dişin bir düzeni var peri abla , sen daha iyi bilirsin..

Daha kendini diğer dişlere bile göstermeden alttan alttan dürtmek terbiyesizlik yani.. Ne gerek var.. O azı dişi dürtüyor, azı diş zavallım sinirleniyor, bu sefer benim başım, kaşım, gözüm yer değiştiriyor kurban olayım peri abla..

Kusura bakma tekrar başını ağrıttım.. Ellerinden öperim saygılar..

1 yorum:

  1. Anlamıyorum. Nereden aklınıza geliyor bu sözler:) Bir alemsiniz vallahi kaybakam hanım. Merakla bir sonraki yazınızı bekliyorum:)

    YanıtlaSil