BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

13 Şubat 2013 Çarşamba

YÜRÜYEN MERDİVENLERDEKİ ÇOCUKLUĞUMA EL SALLARKEN BEN..

La la lalalalaaaa, laaa la lallallaaa..Ne de güzel söylüyordu şirin baba ve orkestrası bu şarkıyı.:). E ne de olsa baba olmak bunu gerektirmiyor mu? Düşünün bir Orhan Baba, Ferdi Baba, Müslüm Baba bir de Şirin Baba.. Bunlardan başka baba var mı? Yok.

Ah bu şirinleri görmek için hangi çocuk uslu durmadı ki..Ben hele neler yapmadım; her gün ekmek almaya ben gittim, temizliğe yardım ettim, dersime düzenli olarak çalıştım, Öğretmenimi sevdim, arkadaşlarımı sevdim vs.. 3 gün sürdü. Baktım ki bu şirinler bana görünmüyor. Anlam veremiyordum , neyi eksik yapıyordum?. Uslu bir çocuk olmuştum oysa.

Ormana pikniğe gittiğimiz zamanlar herkes ızgara köfte, tavuk , balık ,salata yerken, ben alelacele yeyip mantardan ev aramaya çıkardım. En sonunda pes ettim.

Eve geldik. Usluluğumun 4.  ya da 5. günüydü. artık eziyete dönmüştü bu durum. Uslu durmak istemiyordum, cam , pencere, tabak, çanak kırmak ne de güzel olurdu. Ama şirinleri de görmek istiyordum , uslu durmalıydım. O da ne.. Aklıma bir anda şu soru takıldı; "Gargamel onları nasıl görüyor?" 

Köyünü bulamıyordu onların , ama yine de onları tek gören o değil miydi? Sonra seneler geçtikçe şirinlerden nefret ettim.

Sonraki seneler Heidi ve şeker kız Candy favorilerimdi, çünkü onları görebilmem için uslu olma şartı içermiyordu. Hala bile internetten izlerim. Demode olmayan hikayeleri var onların . Örneğin Heidi'nin dedesi ona ekmek pişirirdi,  bir bardak da süt koyardı önüne (keçi sütü), sıcacık şöminenin önünde masada oturur yerlerdi. Küçükken o kadar çok gözüm kalırdı ki o ekmeğe, o süte anlatamam. Geçen yine izliyordum, yine gözüm kaldı :). Şeker kız Candy'de o Antoni'ye mi aşık olmadı, Tery'ye mi  aşık olmadım..En son bir kaç ay önce tekrar izliyordum, Tery diye iç geçirdiğimi cümle alem duydu :).Demem o ki, 7 sinde ne isen 23 ünde de osun, 77 i bilemem daha görmedim .

Bazen düşünmüyor da değilim , şeker kız Candy, şu zamanda Türkiye'de yaşasa ne olurdu diye.. Ama cevap belli. 
İyi ki yaşamıyor,  zavallı kızcağız çok iyi niyetli buralar ona göre değil hafız. Hey horoz kendi çöplüğünde ötermiş. Acaba Heidi ile dedesi ne alemde olurdu?

:):):)... Ay ben çok güldüm, Allah gülmekten ayırmasın bizi işşallahh, Amiiiiiiiinnnnnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder