BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

15 Şubat 2013 Cuma

YARAM İÇERDE...

Sevgili günlük, haftalık, saatlik, saniyelik ne varsa yazacağım şimdi. Bu günün diğer günlerden farkı, bu günün kesinlikle sevgililer günü olması değil. Valla bak. Ne derseniz deyin bu gün bizim şanslı günümüz.:)

Her şey bir alarm sesiyle başladı, uyandım işe gittim geldim. Güzel bir kahvaltı ettim yol, hayat, dert, tasa, , dram , romantik komedi sevgilimle, sonra tekrar güne devam .

Akşam üzeri tekrar buluştuğumuzda, benim gizemli aşkım bir şeylerden bahsedecek, dilindeki baklayı ha çıkardı çıkaracak derken; bir polis arabası gördük ve kulağıma aynen şunu fısıldadı : " Eyvah. Çaktırma polisleri geçtikten sonra anlatacağım"( gizemli bir ses tonuyla). Hızlı adımlarla önlerinden geçtik, arkamızdan geliyorlar mı diye kontrol ettik. Her şey normal görünüyordu, biz hariç. Göz göze geldik, elini cebine attı ve cebinden 100 lira çıkardı , gözlerindeki zafer işaretini görmemek körlük olurdu sanırım.

100 liranın hikayesi şu; WANTED evresinden FOUND evresine sıçrayıp, meşhur olmak için cepten kaçan gıcırdan, tazecik, gencecik, el değmemiş; değememiş bir kağıt parçası. Sevgilimin de savunduğu "Almasaydım, başkası alacaktı"  felsefesi eşliğinde hayatımıza girdi vesselam. Tabi bir de "Ağlayanın malı gülene yar olmaz" var ama.. Allam bizim düşürdüklerimize say yarabbim.

Sinemaya geldiğimizde " Hükümet Kadın" filmine bilet kalmadığı için " Romantik komedi 2" ye bilet aldık.Afişlerdeki saati beklemeye başladık 20.00. Yürüdük , yürüdük daha da yürüdük.. Saat 19.53 te sinema salonuna girdik, film başlamış. Oradaki görevliye filmin erken mi başladığını sorduk, "Yeni sayılır" cevabını aldıktan sonra oturduk.(C sırası 12-13 numaralar).
Onlar güldü, biz sustuk, onlar güldü biz sustuk, bir ara kıkırdadık yalan söylemeyeyim. Sonra film yönetmeni, yazılar, film müziği, ışıklar açıldı, film bitti.

Birbirimize baktık moron gibi, o da ben de anlamsızca. Sonra kalktık tıpış tıpış sinema salonundan (gireli yarım saat bile olmadan), arkamıza baka baka çıktık. Zavallı biz ve bilet ilk defa göz göze geldik," 18.45".

"Gülerim ağlanacak halime" diye bir söz var ya, duygularımı anlatabildiğim tek söz. Öyle bir güldüm ki, öyle bir güldüm ki , dedim ya bu gün bizim şanslı günümüz :).

Böylelikle bir sevgililer gününün daha sonuna geldik. Hiç bir hediye yerini tutmaz güzel sözlerin, kaçamak bakışların , kıssadan hisse yine öyle oldu  bizimkisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder