BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

17 Nisan 2013 Çarşamba

UYANAN GÜZEL !

-" Gerçekten hayatım. Melek gibi uyuyorsun yanımda. Senden önce uyandığım zaman bilerek seni uyandırmıyorum. Güzelimi izliyorum. Uyuyan güzelimi.."
-" Gerçekten mi?. Ben mi ?. Vay be.. Ay çok merak ettim."
-" Allah Allah ya.. Sinirlenmeye başlıyorum ama. Gerçekten mi aşkım sürekli sürekli..!"
-" Yav tamam sinirlenme sen. Ben sadece merak ettim kendimi. Baksana melek gibi filan uyuyorsun diyorsun bana."
-" Bunaldım ama Hülya. Bir daha böyle güzel laflar nah duyarsın !"

Hülya gerçekten de bir daha böyle güzel laflar duyamadı. Ama ne yapsın, merak ediyordu. Kendini uyurken hayal ediyordu. Bazen eline aynayı alıp uyumuş taklidi yapıp nasıl göründüğüne bakıyordu. Hatta hızını alamadığı zamanlar, 1.3 megapikselli telefon kamerasıyla kendini uyuyormuş gibi fotoğraflar çekip duruyordu.

Her sabaha mutlu, huzurlu ve güzel uyanıyordu.(öyle hissediyordu). "Alt tarafı elini yüzünü yıkayacaksın Hülya ! Çık artık !" diye bağıran ablasının sesine hiç aldırmadan , banyoda henüz yıkamadığı yüzünü uzun uzun seyrediyordu. Dağınık saç buklelerini bile düzeltmiyordu. Çok uyumaktan şişmiş olan yüzüne bakıp bakıp gülümsüyordu.

Bir gün ;

-" Hayatım ya.. Senden bir şey istesem ?"
-" Söyle bakalım ne istiyorsun?
-" Ben uyurken fotoğrafımı çeker misin?
-" Hayda.. Nerden çıktı şimdi bu?"
-" Çok merak ediyorum ya. Lütfööönnnn..."
-" off.. İyi madem .."
-" Canım aşkım benimmmmmm"
(Sarılmalar, yalakalıklar, küçük kız çocuğu gibi konuşmalar..)

Sabah o kadar mutlu ve güzel uyanır ki, uyuşmuş koluna hiç aldırış etmeden sağ kolunun üzerinde doğrulur..Odanın kapısı tıkırdar;

-" Geelll!"
-"Uyanmış mı benim uyuyan güzelim?" Elinde taşıdığı muhteşem kahvaltı tepsisini Hülya'nın kucağına koyar.
-" Uyandım aşkoommm"(dudak bükmeler)
-" Ben seni yerim, yeriimm..."
(Gülüşmeler)
-" Haydi ye bakalım bunları, kendi ellerimle hazırladım."
-" Ellerine sağlık bebeğim".

Kahvaltısını ederken, ortamı bir anda "Hani çektin mi fotoğraf?" diyerek bozmamaya çalışıyordu Hülya. Netice de o da insandı, dayanamıyordu. Son lokmayı da yuttuktan sonra ;

-" Aa.. Aşkım şimdi aklıma geldi de, beni fotoğraf çektin mi?"
-" Evet çektim canım"
-" Hadi yaa.. Bir bakabilir miyim?"

KIZIN GÖRMEYİ BEKLEDİĞİ;


GERÇEKTE GÖRDÜĞÜ ;


Gerçeği fark eden Hülya, pot kırmadan ;

-" Hımm.. Pek meleğe benzemiyorum sanırım hayatım?"
-" Saçmalama aşkım. Ne kadar da huzurlu uyuyorsun baksana?"
-" Sen öyle diyorsan.. İyi madem.."

ERKEK ARKADAŞININ  GÖRDÜĞÜ ;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder