BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

1 Nisan 2013 Pazartesi

1 NİSAN KUNGFU TEKNİKLERİ !...(Güç içinde..)

A dostlaaarrr !.. Bu gün dostun ile düşmanını ayıt edeceğin gün. Bu gün o korkulan gün. Bu gün
" Keşke Nisan ayı 2. günden başlasaydı.  Allah'ım sen koru bizi bu şapşalakların şerrinden Ya Rabbimm. Amiinn !" dediğimiz gün. Bu gün yalanların şaka altında söylediği gün. Bu gün ' 1 Nisan'.

Bu etkileyici açılış konuşmamdan sonra, sizinle 1 Nisan hakkında muhabbet etmek istiyorum. Günün anlam ve önemini hepimiz biliyoruz. Ama benim gibi unutkan, günlerin onlar için hiç bir ifade etmediği insanları uyarmak, tehlikeye karşı gardını almaları için bir şeyler yapmak için uğraşıyorum.

Bu arada günün anlam ve önemini biliyoruz dedim ya.. Şeyy.. Hım.. Aslında bilmiyoruz. Yani ben bilmiyorum. Ama şimdi hemen 2 dk. bakıp yazıma dönerim. Arz ederim.

2 dk sonra...

Aa... Ben öğrendim. Bu '1 Nisan ' ilk Fransa'da ortaya çıkmış. Eski yıl başı '1 Nisan' da başlarmış.Daha sonra 1 Ocak'ta kutlanmaya başlamış. 1 Nisan'da takvim uygulamasını beğenmeyen Fransızlar birbirlerine abuk sabuk şakalar yapmaya başlamışlar. Hatta bu şakalara kananlara da 'Nisan Balığı' demişler.

Aman nerden çıktıysa çıktı. (Çıkmaz olaydı). Valla arkadaş bana dokunmayan yılan bin yaşasın. Ben sevmem böyle  EŞŞŞŞŞŞŞŞŞEEEEKKKK  şakalarını. Ve kimse beni " Yok biz sadece şaka yaptık. Hani adettendir. 1 Nisan, neşe doluyor insan.. Aman efendim mıymıymıy.." diyerek yumuşatamaz. Kodum mu oturturum hafız.( Tamam dövemem ama azcık çimdiririm. Belki de o sinirle biraz da ısırabilirim.)

Sevmem ben böyle yalanları arkadaşım. Gelme bana böyle şeylerle. Ağır ol, yaşının kalıbı ol, efendi ol ciğerimi ye .(ıığğğyy.. yeme yeme.. şaka şaka). Mert ol ya.

Koskoca adam karısına, çoluğuna çocuğuna bu tip şakalar yapabiliyor yabancı ülkelerde. Belki onların kültürüne daha yakın bu tip şeyler. Ama bizim bıyıklı bıyıklı efe babalarımıza hiç yakışıyor mu böyle şeyler? "Yav yürü git babaaaa" diye bağırıveririm vallahi. Buradan tüm babalara sesleniyorum ;" YAPMAYIINNN !"
Çocuklarınızla arkadaş gibi olmanızın başka yolları da var. Ne bileyim, ödevlerini yapın mesela. Vallahi en birinci dostu olursunuz o zaman.

Bu yazının amacı :

Sakın tuzağa düşmeyin !. Ve bu günün '1 Nisan ' olduğunu unutmayın.
Unutmamanız gereken bir diğer şey ise ; "Güç sizin içinizde..".( Yani size şaka yapıldığında, sinir katsayınız ile yapılan şakayı yapanın yüzüne çarpın).

FORMÜL

[Sinir Kat Sayısı  (çarpı)  Yapılan şaka (çarpı) Yapanın Suratı ] = MUTLULUK + HUZUR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder