BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

12 Nisan 2013 Cuma

GÜNDE ÜÇ KEZ KÜÇÜK İBO...:)

Merhabalaaaarrr efenim.. Afiyettesinizdir inşallah..Beni soracak olursanız ben bomba gibiyim.. Evet evet bomba gibi. "Gecenin bu vaktinde ne bu enerji yav" diye sorabilirsiniz. Ben hemen fazla uzatmadan size sırrımı söyleyim ; "Küçük İbo"..:)

"Anlamadım?" dediğinizi duyuyorum. Hemen anlatayım. Bendeniz internette sörf yapıyordum. Önce uzaylılardan başladım, ilginç görüntüler filan derken bir baktım Küçük İbo dinliyorum.. Öyle bir şarkı buldum ki, koptum yemin ederim.

Küçücük bacak kadar veletin söylediği şarkıya bakın Allah aşkına ya ;


"'Ayrılık Acısı'nı anlat bakalım abilere, ablalara. Hanimiş oğlumun ayrılık acısı.. Afferiiimm.. Burdaymışş." diye sevesi gelmiyor mu insanın ya. Vallahi benim sevesim geldi.

Ben Küçük İbo'nun bu şarkısını dinledikten sonra tabii kendimi tutamadım ve bir kaç şarkısını daha dinledim. (Aslında klipler çok eğlenceli. Tavsiye ederim..:)) Derken ben hızımı alamadım bir de görsellerden Küçük İbo'yu arattım. O kadar güzel Fotoğraflar vardı ki ; öldüm gülmekten yaa...

Hemen açıklık getirmek isterim; güldüğüm Küçük İbo'dan ziyade, ona bu şarkıları söyletenlerdi. Allah aşkına çocuğun söylediği sözlere bakın;


Evlerin önünden geçtim dün gece
Seni son defa görmek istedim
Ayrılıp gitmeden sen buralardan
Sesini son defa duymak istedim

Kapılar kapalıydı perdeler örtük
Odalar karanlıktı ışıklar sönük
Çaresiz ayrıldım boynum bükük
Ölmek istedim kaderime küsüp

Gözümde canlandı o düğündeki anılar
O saatlere dönmek istedim
Ben seni son defa görmeyince
Orada canıma kıymak istedim

Acaba ne demek istediğinin farkında mıydı?( Sanmıyorum). O sadece şarkı söylüyordu. Abiler , amcalar ondan bunu istiyorlardı çünkü. 

Düşünün, bu şarkıyı dinlediğinde gülüyor insan. Aslında şarkı komik değil ki. Kim bilir kaç kişi geceleri bu şarkıda içip içip ağladı. Ama yoookk.. Gülüyorum, kendimi durduramıyorum. "Küçük İbo ; Ben seni son defa görmeyince, orada canıma kıymak istedim" diyor , ben kahkaha atıyorum düşünün artık.

En ilginç olanı da ne biliyor musunuz?. Bu şarkının müziği Küçük İbo'ya aitmiş. Yav bu çocuğun ağzına Müslüm Gürses filan tükürmüş olmalı. Çünkü belli bir oturmuşluk, bir 'Baba' kalıbı var çocukta. 

"Küçük İbo'yla aynı evde yaşamak....(Hahaha). Çok eğlenceli len. Anası, babası çok şanslıymış." diye düşünürken aklıma; "Annesi kim?" sorusu takıldı. Hemen görsellerde arattım. İlk karşılaştığım sonuç;

"KÜÇÜK İBO AİNSTEİN'İN ANNESİ OLABİLİR Mİ?"(Şok şok şok!)
Altta da bir kadın fotoğrafı. Bu kadar mı benzerlik olur;


Ben yarıldım gülmekten. Sizin için iki fotoğrafı karşılaştırdım;


İyi göremeyenler için yakınlaştırdım;


"Böyle bir benzerlik olamaz" diyenlere, "Neden olmasın ki?" diyorum. Olmuş işte. Bal gibi de olmuş. Sana , bana yargılamak düşmez.( Ama şaşırabiliriz.. Vallahi ben çok şaşırdım.)

Başlık enteresan. " Ainstein'nin annesi mi?". (Hahhaha). Ainstein'in annesi olabilmesi için;

1- Ainstein'in zaman makinesini bulup Küçük İbo'yu alıp 2099'lu yıllara götürüp, cinsiyet ameliyatı yaptırması

2- Babasıyla tanıştırıp, babasının Küçük İbo'ya aşık olmasını sağlaması,

3- Küçük İbo'nun doğurganlık özelliğini  sağlayabileceği bir teknoloji geliştirmesi gerekiyor.

( Bunları yapmış da olabilir, o çok zekiymiş)

Aman neyse neymiş. Ama ben çok güldüm. İnşallah Küçük İbo bana küsmez.. Amin...:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder