BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

3 Nisan 2013 Çarşamba

AŞKIN GURURU, OLMAZ OLAMAZ...!


-"Bana çiçek mi aldın?"
-"Evet. Neden şaşırdın ki?"
-" Şey. Dün olanlardan sonra?"
-" Bak ya.. Kadın milleti değil mi hep eski konuları açıyorsunuz. Size yaranılmaz arkadaş. Allah hepinizin belasını versin." der ve çiçekleri kadının elinden aldığı gibi balkondan aşağı fırlatır.

Peki ya böyle olsaydı;

-" Bana çiçek mı aldın?"
-" Evet. Neden şaşırdın ki?"
-" Şeyy. Dün olanlardan sonra?"
-" Evet karıcığım çok mahcubum. Keşke sana vurmasaydım. Özür dilerim."
-" Önemli değil."
(Sarılmalar ...)

İşte bu kadar basit. Eğer bir hata yaptıysan ve bir kadının kalbini kırdıysan özür dileyebilirsin. Bu erkeklik gururundan bir şey eksiltmez beyefendi. Sadece bir özür , basit, kolay..

Kadınlar haklı da olsa, haksız da olsa senden özür dilemiyor mu çoğu zaman? Ve sen bu durumdan sıkılımıyor musun? "Özür dile ki; kadınlar neler yapılınca özür dilenmesi gerektiğini öğrensin.

-" Hayatım ya, geçen gün kumandayı bulamadığın için sana vurmuştum ya"
-" Evet.."( Sinirli ve her an ağlayabilir.)
-"Ben özür dilerim"
-"....."( Sessiz, gözleri dolu dolu, kesinlikle sinirleri alınmış. Sıradaki hamleye hazırım, sarıl bakalım modunda.)
(Sarılmalar...)

Bak oldu işte. Başka bir örnek üzerinde görelim bir de bu durumu;
-" Hayatım, sana arkadaşlarının önünde sesimi yükselttiğim için özür dilerim."
-" ...."( Sessizlik. Şu an çok sinirli. Ama sana bağıramaz. Çünkü sen özür diledin. Yapman gerekeni yaptın. 5-10 dk.ya kendine gelir.)

Bu basit örnekler affedilebilir cinsten. Ama bazı olaylar vardır ki;

-" Hayatım seni aldattım özür dilerim."
ya da
-" Hayatım anneni öldürdüm özür dilerim."
Ya da
-"Hayatım parfümünü kırdım özür dilerim."

Affetmezzzzzz...

Ya size bir şey sormak istiyorum ben; erkeklik gururu nedir?.Yani tam olararak nedir?
Mesela;" Ben bu kızı seveyim ama fazla belli etmeyim totosu kalkmasın" mıdır?
Ya da; "Erkek adamın erkek çocuğu olur." gibi bir duygusal baskıyla ortaya çıkan sinir hastalığı mıdır?Mesela bu bazı kadınlarda da var. Biz kendi aramızda onlara "Kaynana" diyoruz. Erkek torun veren gelin ile veremeyen gelini kıyaslayan kadınlardan bahsediyorum -diğerlerini tenzi ederim-.Biraz da oğulcuklarını fiştekleyen bu kadınlara bir soru soracağım..
" Neden o zaman oğlunu bir erkekle evlendirmedin teyze?"

Baylar. Bu yazımda size yüklendim biraz. Ama kusura bakmayın yan odadaki kız ağlayarak yanıma gelince ben de farklı bir şeyler yazacakken bunları yazmış bulundum.

Kır gururunu bea, bırak gitsin. Sevdiğinden daha mı önemli? Unutma !. O gidince sana kalan gururunla yetinmek zorunda kalırsın.

Bu şarkı da benden size gelsin...:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder