BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

23 Ekim 2013 Çarşamba

'BUL'MACA..


"Sizin yurdun girişi var ya.."

"eee" dedi patates. Vallahi bir an " Heh işte o senin totona girsin " diyecek sandım. Bunu Patatesçimle de paylaştım. Gülüştük.. Bir mesaj daha geldi;

" İşte oradan girdiğin zaman hemen karşıda bir ağar var. ". Vallahi bu sefer diyecek o ağaç girsin sana diye.. 

"..işte ben o ağacın üzerindeyim " dedi.

Allah'tan patatese giren çıkan bir şey olmamıştı ama ben içten içe çocuğa " işte o agaç sana girsin" diye haykırıyordum. Saf mı sandı bu kızı ayol?

Efenim . Bizim patates bu çocukla bir kaç gündür mesajlaşıyormuş. Çocuk bizim kıza "Merlin" ayakları yapmaya başlamış. Yok efenim senin evin orada bir park var, şu okula mı gidiyorsun, sen surada kalıyorsun, şu an şunu yapıyorsun vs.. Bizim patates de hafiften etkilenmeye başlamış.( Merlin'den kim etkilenmez)

"Kaybakam.  Valahi bir şey söylemedim ben. Nereden biliyor bu çocuk benim hakkımdaki her şeyi? Söyle yav bana bir şeyler söyle"

" Ne diyeyim patatesim. Sallıyor bildiğin. Sen inanma şuna be.. Sinir olmaya başladım iyice. Bir program mı yükledi yer bildiren, çip mi yerleştirdi telefonuna bilemem. Ben zaten teknoloji özürlüyüm. Ama ayak yapıyor sana besbelli. Len yurda köpek bile giremiyor demir parmaklıklardan, beyefendi girmiş de efendim ağaca tırmanmış. O ağaç var ya , o ağaç.. Onun ... tövbe tövbe ya.."

"Haklısın galiba.."

"Tabii ki haklıyım kızım.. Kekliyo bildiğin"

" Bence de.. Özellikle ağaç konusunda sana daha çok hak veriyorum."

Erkekler bulmaca gibi arkadaşım, ve ben bulmacaları çözmekte çok iyi sayılmam. Şu ana kadar hiç bir bulmacayı tamamlayamadım. Oysa her şey güzel başlıyor , "Bir nota", " Kuzu sesi", " Resimdeki aktris", "Boru sesi" vs.. bunları buluyorum her bulmacada. Geri kalan boşluklar çiçek böcekler ):.. Arada kendi adımı soyadımı da yazıyorum :)

Her ne kadar bulmacadan anlamasam da, bu çocuğu çözmek ne kadar zor olabilir ki?
" Senden önce çözmüşler bu bulmacayı, oyalanma kumpirim" dedim en nazik sesimle." Bırak ,seni tamamlayacak başka birini bul". Siz farklı gazetelerin bulmacalarısınız ya da farklı tip bulmacalar.  O basit bir çengel bulmaca , sen en zorlarından sudokusun canım kardişim :).

Ne demiş atalarımız ; "iki gönül bir olunca , masraflar da çok olur " :D... hahaha...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder