BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

2 Ekim 2013 Çarşamba

DİLİMDE EL- HUBB ! :)


" Kızlaarr ! Bu hafta sonu yurttan gidecek olan var mı?" dedi Patates.
SALATALIK : Yok yavrum ya. Ders çalışmam lazım.
ASLI : Ben de gitmeyeceğim eve. Hem birlikte olursak ders çalışabiliriz.
PATATES : Kaybakam sen?
KAYBAKAM : .......(sessizlik)
PATATES : Kaybakam?
KAYB. :.......(sessizlik )
PATATES : Ne dinliyor yine bu kız?
CANSU : Sence ?
PATATES :Off...Yine mi ya?

Bir el geldi ve beni dürttü..Kendime geldiğimde Patates yüzüme bakıyordu. Mimiklerinden rahatsız olduğu bir konu olduğunu anlamıştım. (Kaşlar düz çizgi halinde, gözler hafif kısık, dudak ağlamakla gülmek arası bir vaziyette)

" Ses dışarı kadar çıkıyor mu? Hemen kısayım." dedim. "Yok" dedi. "Bir şey sordum da. Hafta sonu bir planın var mı? Yurtta mısın ?" dedi. Bir an düşündüm. Tabiiki de yurttaydım. Başka bir seçeneğim yoktu ki.Yani artık yoktu. "Yok Patates'im, kumpirim. Artık Kuşum'a ben değil,Yiğit gidiyor haftasonları." dedim. Üzülmüştüm. Erkek kardeşimle aynı şehirde üniversite hayatı yaşıyordum. Allahtan benim son senemdi, onun ise ilk senesi. Allah'ımmm. Bu bloğu bir bulursa var ya.. Aman ağzımı hayra açayım en iyisi.. Bulmaz bulmaz :):)..

PATATES : Sen bıkmadın mı bu şarkıdan?. Yeter yahu.. Her gün dinleye dinleye 7 kocalı Hürmüz oldun vallahi.
KAYBAKAM : ( Hafif gülümseyerek, bir yandan da videoyu seyrederek) haa?
PATATES : Tamam ya. Nasıl biliyorsan onu yap. ( Ne halin varsa gör demek istedi, hatta bir tokat patlatası geldi ama yapamadı.)

Ben ise hem güldüm hem de eşlik ettim şarkıya..:):)... Seviyordum.. :D.. Napayım ya.. Bir de bunu iş yaparken mırıldanmışım bir gün. Annem tövbe tövbe filan deyince fark ettim :D.


Hahaha...:):).. El- Hubb derim ben El- Hubb !.. Allah gönlümce verirrrr....:D:D.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder