BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

5 Ekim 2013 Cumartesi

SEN EN GÜZELSİNN



Merhabalar sevgili arkadaşlarımm :):)..

Güne bu şarkıyla başlıyorum son bir kaç gündür. Bir hoş oluyorum yahu :)..Hafta sonu psikolojisindeyim. Beynimdeki ışıkları söndürdüm, fabrikayı durdurdum. Yumuşacık yatağıma uzandım son ses sadece bu şarkıyı dinliyorummmm.....:):)

Enerji doluyorum resmen bir cep telefonu, bilgisayar gibi... :D.. Siz de deneyin  bence.. Yo yo. Bu gün sizi çok uzun tutmayacağım:).. Kendinize iyi bakın .. İyi hafta sonları :P

2 yorum:

  1. Bloglar Topluluğu'ndan Merhaba! Tanıtım sayfamız açıldı... Blogunuzu inceledik. Diğer bloglarla paylaşıp sizi tanımalarını ve takip etmelerini sağlayabiliriz.. Sayfanızın tanıtım yazınızı buradan yollayabilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teklifiniz için teşekkür ederim. En kısa zamanda yollayacağım :)..

    YanıtlaSil