BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

21 Ekim 2013 Pazartesi

DOĞMAMIŞ BEBEKTEN YEMEK TARİFİ :)..


Merhaba kaybaklarımm:)... Size doğmamış bir bebekten aldığım tariften bahsedeceğim:). Denedim , ben beğendim. Siz de deneyebilirsiniz:).. 

Not: Valla doğmadı len :D

Ne kadar garip bir şey şu hamilelik. Birden bire kişilik yapın, duyguların, düşüncelerin, vücudun,
 her şeyin şekil değiştiriyor. Farklı biri oluyorsun. Ben iken biz oluyorsun bir anda. Karar verirken de biz olarak karar veriyorsun çoğu zaman .

Hep bir ilgi beklemeler..Bu dönemde hassas olanlar da var, olmayanlar, naz yapanlar da var cancağızlarım .:).. Bende yalan yok. Ama abartanlara bir iki sözüm var;

Yazık kızz.. Onun da canı var, o da insan :(..Önce bir mutlu ediyorsunuz adamcağızları baba olacak diye, sonra da "vurucam kırbacı vurucam kırbacı".( Doğururken çekeceğiniz acıyı düşündüğünüz için bunu yaptığınızı düşünüyorum. Haklısınız, sesimi çıkarmıyorum hamile ablarım. Ama çok abartmasanız iyi olur, yoksa babacıklar çocuğu doğurduğunuz gün sizi boşayacaklar ..)

Bizim komşunun halleri bunlar kaybaklarım.. 40 yaşında bir kadın kendileri. Adını hatırlamıyorum, anneme sormam lazım ama şu an soramam geç oldu. Ayşe diyelim biz ona. Ayşe ablacım ilk çocuğunu doğuracak, Hasan amca heycanlı. Her istediğini yapıyor adamcağız. Kadın da onu sömürmüyor değil hani.

Geçen gece Hasan amca bizim kapıya geldi (2 bucuk 3 gibi).

" Nuri Bey, rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Sizde süt var mı?"
" Bir bakayım.".." Buyrun"..
" Hay Allah razı olsun. Bizim hanım sütlü, çikolatalı, muzlu ekmek  aşerdi de. Süt yoktu evde"
"Hıımm.. "

Babamın sesi odaya kadar geliyordu. Ses tonundan kafasının karışıklığı belliydi. Ama uzatmadan adamı yolladı.

Ertesi sabah uyandığımda aklımda sütlü muzlu çikolatalı ekmek vardı. Tadını merak ediyordum. güzel gibi bir şey olmalıydı. Düşündüm. Ben müsli yemiş insandım. Tadı müsli mısır gevreğinden daha güzel olmalıydı. Denemeliydim.

Bir kase sütün içine bimden aldığım çakma bitter çikolatasını rendeledim. Bir tane de muz rendeledim...İçine bir de ekmek doğradım...Veeeeee ağzıma bir kaşık koydum...

Ohaaaa..

Bu çok güzel bir şey oldu. :):)... Bunu bir daha yapacağım...:):).. Bu tarifi acaba Ayşe abla mı yoksa içindeki bebek mi buldu bilemiyorum.. Ama aşermek demek bebeğin canının istemesi ise, bu bebek ağzının tadını biliyormuş :)

not : Görüntüye aldanmayın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder