BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

19 Nisan 2014 Cumartesi

POLO (Delikli Şeker)


Poloo... Delikli şeker..:)

Tek kötü alışkanlığım.. Ne sigaram var, ne içkim , ne kumarım.. Bir polo'm var arkadaş. Günde 1 paket ile sınırlı tutmaya çalışıyorum.. Ama bazen tutamıyorum kendimi elimde değill :)

 "Off.. Ayşegül ya.. Canım tatlı bişiler istiyo. Gel kantine gidelim." dedim,
" Hoca gelecek şimdi kızım. Sonra gideriz .. Al şimdilik bununla idare et."
"Bu ne be."
" Nankörlük etme , İdare et işte. Hem seversin bunu. Ayrıca küçükken hiç yemedin mi? Hatırlamıyor musun?
" Yo.. Bilmem. Adı ne bunun?"
"Polo"
"Hatırlamadım. Neyse. Ver bakalım bir tane Ayşecik"

İşte o an, adını hatırlamadığım bu şeyin, tadını hatırladım.. O günden beri çantamdan hiç eksik etmedim. 
( Gerçekten).Hatta aramızda espri konusu bile oldu..:)))) ;

1.
" Çek bir fırt kanka.." diyerek polo şeker elden ele doşaştırmaca.

2.
"Ay ya.. Tansiyonum düştü. Çok kötüyüm. Tansiyon ilacı olan var mı?" demek aslında " Polosu olan var mı?" demektir.:)

3.
"Öhö öhö" demek bile bazen yeterli " Polosu olan var mı?" demek için..


Ne diyelim;
Günde bir avuç polo,
Her derde DEVO....:P

"Yahu konu mu bulamadın da şekeri anlatan bir yazı yazdın be Kaybakam?" diye sorarsanız., " Yooo... Ne alakası var ki. Hıh.. Hiç yani.. Kem kümm.. " derim.. O yüzden sormayın..:D..Haydin sonra görüşürüz.








2 yorum:

  1. Haha :D Bende bir zamanlar çok tüketiyordum Bu durum portakal özlü olipsi keşfedene kadar sürdü :D Ama olsa yine bitiririm :D Eğlenceli yazı olmuş keyif ile okudum ben .Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bir adet polo şekerini ısınmış bir metal yüzeye bırak ve aldığı şekilleri izle. Kahve renginde epey kabarmış, etrafa doğru şişerek çoğalmış ve başlangıç noktasından çok daha hacimli bir şeye dönüşmüş olacaktır. :) Eğer fanatik bir polo tüketicisiyim diyorsan polonun her evresini görmende fayda var. :)

    YanıtlaSil