BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

4 Nisan 2014 Cuma

ALLA BENİ, PULLA BENİ, MİMLE BENİ...:D.


Merhabalar Kaybakcıklarım , şekerlerim , canlarım...:) Ya şeyy.. Sır saklamasını bilir misiniz?.. Ama kimseye söylemeyeceksiniz.. Söz mü?.. Ölümü gör len?.. Nolur söylemeyin ta..:):)

Bir şey soracağım, ama aslında bildiğim bir şey sanırım. Yani sanırım biliyorum.. Ya da bir kısmını bildiğim ama en önemli kısmını bilmediğim bir şey bu..:D.. MİMLENMEKKK

Yahu mimlenmek nedir biliyorum. Hemen öyle alevlenmeyin  "Bu mu sır.. Tüü senin kalıbına !" gibi sözler duyuyorum sanki şimdiden.. Asıl sorum şu; hadi diyelim ki biri beni mimlemiş.. Benim nereden haberim olacak ki?. Merak ediyorum.. Yani sorum buydu. Hiç mimlendim mi acaba?

Mim ne işe yarıyor hiç bir fikrim yok açıkçası.. Nasıl mimliyorsun? Hangi konularda mimliyorsun?."Mimlemek".. Ne bileyim tuhaf bir kelime.  Nereye çeksen oraya gelir. Düşünsene bir polis gelse ve size " Kaldır ellerini Poliss.. Seni kanun namına MİMLİYORUM" dese kulağımı hiç de tırmalamaz hani. Ya da bir gazetede "Yazıyooorrr yazıyooorrrr.. Mimlenen politikacıları yazıyoorr" diye bir manşet görsen hiç tuhafıma gitmez..

Haha..:D.. Hatta daha da ileri götürüp her zaman ki gibi saçmalamam gerekirse ; " Al güzel kızım sana MİM kurabiyesi yaptım" dese annem , o kurabiyelere bayılırım..:D. " Şu dolaptan tornavidayı, çekici, mimleri getiriver" dese babam hemen getiririm..

Ya da düşünsene.. " Olum bak seni mimlerim ha" .. Ohaa.. Kavgada bile söylenmez..:D..

Velhasıl efenim mimlendim mi acaba diye merak ederkene bunu bir de size sorayım dedim.. Olur da biri beni mimlemiş de benim haberim olmamışsa kusuruma bakmayın , cahilliğime verin kaybakcıklar..:)... 

3 yorum:

  1. Gün gelir kervan döner o mim seni bulur, sen istemesende heee :))

    YanıtlaSil
  2. Ruhsuz atmaca kardeşime katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil