BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

1 Nisan 2014 Salı

AŞK AŞK AŞK YÜZÜNDEN...:D


Merhabalar... Bu gün nasılsınız?.. Beni soracak olursanız ben çokkkkça iyiyim kaybaklarım:).. Bu gün size birini tanıştıracağımmm...:):. O benim BATMAN'im.

O biiiiiiiiiirrrrrrrrrr halkın oyuncusu.. O biiiirrrrr yakışıklııı... o biirrrrrrr sevimlii... O biiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrr  Aşkk.... O  bir ki üçç  benim sadık yarim, Kuşummm...Her zaman olduğu gibi ona da bir takma isim koyacağım..:).. O benim Vecihi'mm....


Efenimmm, 

Bizi kader birbirimize bebeklikten bağladı. Biz aynı mahallenin iki yaramaz çocuğuyduk.. ( Gerçekten yaramaz.. En azından ben çok yaramazdım.. Canım aşkım Vecihi'm daha usluydu.. O bilir:))... Küçükkene oynadığımız yakalamacılık, saklambaç vs. büyüyünce yerini aşka bıraktı sanırım.. :)

Bütün bunları burada anlatayım ki ileride (Eğer blogu da kapatmazlarsa) Torunlarım dedesiyle nenesinin nasıl tanıştıklarını birinci ağızdan bilsinler :)..

14 Temmuzdu.. Yıl 2008.. Güzel bir yaz günüydü.. Ben henüz lise baharındayken, beyefendiler benden büyükler, Ege üniversitesi öğrencisiydi kendileri..:)..Neyse.. Daha önceden belli ediyordu canım bu kendini..  " Kuşum, canım..." vs. gibi sözlerle.. Ama ben " Anlamadım, efendim?.." gibi sözlerle geçiştiriyorum :P ( Çok komik ve eğlenceli günlerdi yahu.. Hey gidi günler heyy..:D)

Bir şekilde başlayan bu ilişki herhangi bir teklifle olmadı, sanırım direkt aşkla oldu.. İyiki de oldu..:).. Hani lise aşkları unutulmaz, farklı olur derler ya, İşte ben lise aşkımı onda yaşadım..:).. Bu kadar güzel ve değerli.. 

Henüz 18 yaşımdaydım ( o da 19). Yaşımız küçüktü ama aşkımız büyük.. Karnemi birlikte almaya gittiğimiz günleri hatırlıyorum da..:D.. Gerçekten küçükmüşüm ben yahu..:).. Karnem de 3 var diye ona göstermeye utanırdım..:).. Hemen teşekkür belgesini eline alır Görsev'e gösterirdi..  Ne de güzel gurur duyuyordu benimle bir bilseniz dedenizzz..:P..( Torunlarıma seslenmekteyim)

2 yıl onu uzaktan hasretle bekledim..Birbirimize hasret koskoca 2 yıl geçti..Çok çalıştım Ege Üniversitesini kazanmak için . Ama olmadı.. Sonuç: Sakarya Üniversitesi..Üzüldüm... Üzüldük.. 

Sonra bir şey oldu;

Ege Üniversitesini bıraktı ve yanıma Sakarya Üniversitesi'ne geldi..:):).. Yahu ben nasıl sevmem bu çocuğu..:D.. Canım aşkım Vecihi'm benimm..

Yıl 2014.. Ve ben hala bir tek O'nu seviyorum.. Ömrüm yettiğince de bir tek onu seveceğimm..:) 

Seviyorum uleyyynnnnn !....:D.


2 yorum:

  1. Allah cok uzun yillar saglikla, askla, mutlulukla yasamak nasip etsin, torunlarinizi buyutun insallah. Ask gibisi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin aminn efendim.. Teşekkür ederiz.. Allah herkese nasip eder inşallah..:)

      Sil