BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

11 Nisan 2014 Cuma

KAYBAKAM HANIM'IN DOĞUŞU...


Merhabalarrr sevgili kaybakcıklar..

Bilir misiniz ki "Kaybakam Hanım" nedir?. Ne demektir?.. Bir anlamı var mıdır?. Varsa eğer zıt anlamı var mıdır?.O da yoksa bla bla bla....." Kesssss... sadede gel Kaybakammm !" dediğinizi duyuyorum.. Tamam tamam.. Anlatıyorum işte..

Bir okuyucum bana demiş ki: "Ne demek Kaybakam?.Nasıl ortaya çıktı?". Şeyy.. aslında Kaybakam Hanım yanlışlıkla ortaya çıktı.:)... Şöyle ki ; orjinalde bu bir seslenişti;

" Hanım her şey hazır mı?"
"Hazır hazır.. Reklamlar bitmek üzere."
"Bırak şimdi sen reklamı.. Çay hazır mı çayy"
"Hazır dedim ya Bey.. "
Adam oturma odasına gire, bir sürü boş kolduktan gider kadının oturduğu koltuğa;
"Kay bakam Hanım az". der..

İşte.. Buradaki "Kay bakam Hanım" oldu size "Kaybakam Hanım"..:)... Yanlışlıkla boşluk bırakmamışım ..:).. Diyeceksiniz ki ;" Düzeltseydin kızım o zaman"..Düzeltmedim..:).. Çünkü pek bir havalıydı; "Kaymakam Hanım" gibi..:D..Bir de ben maliye okuduğum için, dedim belki de Allah malum etmiştir.. Şimdi Kaybakam olan ileride Kaymakam neden olmasın?..:P...

İşte bu ismin hikayesi buydu..Bu arada orijinal bir blog ismi bulamadığın için yazılarını yayınlamadığını söylemişsin.. Ama önemli olan blogunun ismi değil, içeriği.. Farkını belli edersen zaten seni severler.. İçindeki yeteneği dışarı çıkarmalısın..( Naçizane fikrim )

Benim yeteneğimi soracak olursan, accayiippp saçmalarım.. Gerçekten.. Benim yeteneğim bu.. Hayal gücüm çok geniştir.. Bazen aklına gelmeyecek konularda yazılar yazıp seni şaşırtabilirim.. Ve hikayeler, masallar üretmeyi severim.

Gerçek hayatta nasılsam burada da aynıyım.. Birileri beni daha çok okusun diye ilgi alanıma girmeyen konularda , bilgi sahibi olmadığım konularda yazılar yazamam.. (İstesem de yazamam). Benim tek yeteneğim 'Mizah'ım.. Başka bir yeteneğim yok..

Biliyorum ki sen bir çok güzel yazılar yazacaksın.. İşte o zaman seni "kıskanacağımmmm"..



Sonra belki ben de sana soracağım ".....ne demek?" diye..Ne de olsa"Hepimiiizzzzzzz kardeşizzzzzzz..bu öfkeeee Ne diyeeeee. "..:)..

HİH HİH HİH HİH...(sinsi gülüş)...:P

4 yorum:

  1. :D öyle bi yazma kabiliyetin varki ne olsa okuycam ha :D Güzel bir isim analizi olmuş.Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben gordugum ilk gunden beri dusunuyordum ne demek diye. Cok keyifli bir aciklama olmus, severek okudum. Mizah yeteneginin hic bitmemesi dilegimle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Abow o isim nasıl çıkmış öyle hahaha :)))

    YanıtlaSil
  4. Vallahi böyle çıktı işte dostlar.. Ne deyim..:) Bu arada beğendiğinize sevindim..:)

    YanıtlaSil