BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

10 Nisan 2014 Perşembe

VİZELERE GİRMEYE HAK KAZANDIM ANNE !


Geldi yine bizimki...

Geldi işte, yine geldi..:(. Hemen not bulmak lazım değil mi?. Neydi şu hiç sevmediğim kızın ismi? Heh.. Ayşe Ayşe.. Hatırladım.. Bir muhabbet kurmak, bir çay ısmarlamak , bir oturup iki gülmek farz oldu şimdi.. 

En sevimli halim;


Kimse dayanamaz bu bakışa.:).Notları aldıktan sonra çalışmakta ne var..


Bir uyanırsın ;


Peki kazanan kim olur?


SONUÇ:

"Eee... Bütlere girmek de nereden çıktı şimdi Kaybakam?"
"Vizelere tekrardan girmeye hak kazanmışım anne"

hihihihi....:):):)....(şşşşşttt... aramızda :P)





3 yorum:

  1. Hayırlısı sanırım bende vizeye girmeye hak kazanacağım D:

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Bloğunuzu yeni keşfettim. Yazılarınız oldukça eğlenceli ve akıcı. Bir şey sormak istiyorum. Ben bir blog açmayı düşünüyorum uzun zamandır, hatta bir kaç yazı da yazdım. Bloğumun tek eksiği isim. Orjinal bir isim bulmaya çalışıyorum. Sİze sormak istediğim şey; Kaybakam Hanım'ın bir anlamı var mı?.. Ya da nasıl buldunuz?. Bununla ilgili bir yazınızı aradım fakat bulamadım. Eğer sorumu cevaplandırırsanız beni çok mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında böyle bir yazı yazmayı bir kaç kez düşünmüştüm, fakat kimsenin ilgisini çekmez diye yazmadım. O zaman size buradan kısaca cevap yazıp geçiştirmek yerine, bu konu hakkında bir yazı yazabilirim.. Umarım yararlı bir yazı olur sizin için. En kısa zamanda yazacağım..

      Sil