BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

9 Nisan 2014 Çarşamba

MALİ ADAM İCAT ETTİM !..(Orijinal :P)


"Görsel Tasarım"..

Hatırladınız mı bilmiyorum ama geçen yazımda bahsetmiştim (bkz. Güm be de güm be de güm güm ). Vay arkadaş. Nereden seçtim ben bu LANET dersi.

Oysa ki ben resim yapmayı seven bir insandım..:(  İçimi çürüttü, hayal gücümü törpüledi bu adam..Yahu resim dersinde ne olur?

1- Boyanın her türlüsü
2- Resim kağıdı
3- Kalem , silgi vs..

Oturursun bir köşeye ve efenim kuş mu çizersin, çiçek mi çizersin, böcek mi çizersin... Artık sana kalmış arkadaşım.. Kafan rahat.. Ohh.. Dünya varmış.. Ama biz resim dersinde bunların hiç birini yapmıyoruz ki.. Yahu biz son sınıfız.. Ver işte numaradan ev çizdir, ne bileyim seni çizelim (portresini yani..).. Ama yokk !

Geçen zamanlarda hatırlar mısınız bilmem, kağıt kıvırma sanatı yaptırmıştı. Baya bir uğraştık ne zormuş arkadaş. Bu sefer de kolaj çalışması yapacakmışız. Nah bu koyduğuım resim kibin.. Ama tam olarak öyle de değil.. Hem bu resmi yapacağım , hem de sen bu resme baktığında maliye teması göreceksin.. Haydi bakalım çık işin içinden Kaybakam !..

Bir mukavva aldım 70e 100 cm. Mubarek ne yerde durur ne gökte.. Okula getirene kadar ( Neredeyse boyum kadan) aklan karayı seçtim..Ahh ah.. Allah'ın sopası yok işte.. Var mı öyle kolaydan ders geçmek Kaybakam Hanım.. Seçmezsen bölüm derslerini olacağı bu..

Lenn !..len hoca.. Ben de bu kolajda parayı konuşturmazsam bana da Kaybakam Hanım demesinler..Bu bir rüşvet değil yanlış anlamayın kaybaklarım. Öyle ya, Hem adam olacak, aynı zamanda mali olacak.. Ben de paradan adam yaparım..:) Mali adam olur :P.. Nasıl fikir?

Ben buldummm !.. Ben buldummm :D..

2 yorum:

  1. En ideali önceden öğrenip en kolay geçilecek dersi seçmektir. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da böyle düşündüğüm için bunlar başıma geldi..:)

      Sil