BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

25 Nisan 2014 Cuma

MEZUN PSİKOLOJİSİ...


Depresyondayımm... Vallahi de billahi de depresyondayım. "Ne olacak benim sonum?" diye düşüne düşüne kafayı yedim resmen. Hayır; çok mu önemli mezun olduğum ilk sene işe başlamam?. Ailemin yanına dönmek çok mu kötü? Keşke Sakarya'da kalsam.. Acaba beni bir serbest mali müşavir yanına işe alır mı?. Bir şeyler öğrensem.. Ama parası da güzel olsa.. Sonra bulutlar pembe olsa.. Otlar morr.. İnekler yeşil olsa ve hayat bayram olsa.. Off.. Saçmalamaya başladım yine.. 

Küçükken "Ne olayım?" diye bir monolog oynamıştım.(monolog: tek kişilik bir oyun). Oradaki kahraman ne olacağını bilmiyordu. Babası terzinin yanına götürüyordu , ütü yaparken müşterinin gömleğini yakıyordu. Oradan kovulunca berberin yanına veriyorlardı, adamı kesiyordu . Oradan oraya her yere götürüyordu babası ,çocuk yeteneksiz, eli iş tutmaz (aynı ben). Sanırım hoca da çözmüş beni bu monoloğu bana vermişti oynamam için. Kadına malum mu oldu bu hallerim nedir bilmem. En son soruyordu kahraman monoloğun sonunda "Şimdi siz söyleyin, ben ne olayım?" diye..

Benim de babam geçen gün aradı, 
"Alo Kaybakam.. Mezun olunca ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Baba ya.. Bu sene kpssden pek umudum yok. Hazırlanamadım tam. Eğer izniniz olursa, ben Sakarya'da işe girip dershaneye de burada yazılacağım. Hem çalışır hem okurum."
"Yok öyle şey.. Bizim belediyenin muhasebe müdürü emekli oluyor. Gelince buraya başkanla bir görüş bakalım."
"Ne belediyesi baba.. Ben..."
"Görüş sen dediğimi yap."
"Baba benim tecrübem y.."
"Ya sen karıştırma bi dene "

Gördünüz ya kaybaklar, işler sarpasardı. Ufff.. Aynı o kahraman gibi tutacak elimden bir oraya bir buraya.. İçimden "Help ! Hellpp!" diye bağırsam bile kimsecikler duymayacak sesimi..:(.

"Batsın bu Dünya,
Bitsin bu rüyaa
Aldatıp da gülene
Yazıklar olllsunnnn...."

Allah Allahh !.. Gördünüz mü ne demiş Orhan Baba.. Demek ki adamın bir bildiği, bir gördüğü varmış. Kossskoca Orhan Baba bile "iiiisssssssyeeeeeeeeaaaaaannnnnnn" etmiş ben nasıl etmeyim gardaşşş..

Düşünsene;
Hesapladım da 17 senedir öğrenciyim. Kendim kendime okumaya programlanmışım ben, başka bir işe yarar mıyım hiç bir fikrim yok.. Yumurta kapıya dayanmadan ders çalışmaya alışık olmayan şu beyinciğim, herhangi düzenli bir işte çalışmayı kaldırabilir mi,?. En azından bu öğrendiklerim bir işe yarayacak mı? Fabrika ayarlarım var mı?.. Varsa fabrika ayarlarıma nasıl dönebilirim?.

Offf.. Kafanız şişti biliyorum..Yazı gittikçe bunalıma giriyor.. Korkuyorum depresyonum bloguma da bulaşacak diye.. En iyisi çok fazla dokunmayayım derinlere girmeyeyim..Kendi içimde depresyonumu yaşayıp, uyuya kalana kadar anime izleyim bari. 

Hoşçakalın Kaybaklarım..:(..

6 yorum:

  1. Sekersin vallahi, sana buyugun olarak bir ogut, babani ikna etmeye calis tatlilikla, yoksa mutsuz oldugun bir iste daha da mutsuz olarak yasarsin. Depresyon yok, umut var hadi bakalim gorelim seni. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için çok teşekkürler. İnş. babamı yenip, umutlarımı geri alacağım .. (Nasıl bir gaza geldiysem :):).

      Sil
  2. Kaybakamcığım ne güzel okulunu bitirmişsin, ilk etapta işe girene kadar kendini boşlukta hissetmen normal. Babana gelince elbette büyüğündür tavsiyelerini dikkate almalısı ama çalışma istemediğin bir işte çalışmaya mecbur değilsin. Kapı gibi diploman var mutlaka bir iş bulursun. Önemli olan azim ve kararlılık... Mukaddes'in söylediği gibi bi git babanla yüz yüze konuş bakalım, bi orta yol bulursunuz. Sevgiler. Bu arada mezuniyetini kutluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ya.. Vallahi beni o kadar güzel motive ettiniz ki, şu an üzerimden bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Çok mutlu oldum ben yahu..:):). Seviyorum sizii.. Valla bak..:):)..Bundan sonra sizi Kaybakam Hanımın hayal ortakları ilan ediyorum..:D:D.. Şaka bir yana çok teşekkür ederim ablacıklar:)

      Sil
    2. Her zaman hayallerini gerçekleştirmek için çabala engel olan kişi baban bile olsa konuşarak ikna et onu. Çünkü bu senin hayatın... Hayal ortağın ilan etmişsin ya çok hoşuma gitti.. Hayallerine ulaşman için sana destek olmak beni mutlu eder. Öptüm canım...

      Sil
    3. Hayal ortağım olmayı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim..:)..Gerçekten desteğiniz için çok teşekkür ederim. Ben de sizi öptüm efenimm:).. Saygılar..

      Sil