BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

17 Nisan 2014 Perşembe

KANLI 'AY'


Evet.. Kanlı... Kanlı bıçaklı...

Bu gün kanlı ayın ilk günü. Her şey 500 yıl önce Ay'ın , Dünya'nın ve Güneş'in aynı hizaya gelmesiyle başladı. Bu gün Ay, 3. kez kanlandı....

( Ürkütücü dimi?..:):):).. Hihihih..... Öööcüüüü)

Okuduğuma göre, bu durum tüm burçları etkiliyormuş kaybaklarım.. Hatta bir yerde " Bu günü uyuyarak geçirin, çok gergin olacaksınız eyy insanlarr !" diye bir yazı bile okudum.... Sonra düşündüm, düşündüm.. Acaba biz de etkilendik mi?. 

Kızlarla bu konuyu konuşmaya karar verdikten hemen sonra bu konuyu konuştuk ( Nasıl bir cümle bu yahu )
Herkes kendini inceledi ve düşüncelerini benimle paylaştı;

1. BÖLÜM : Salatalık

"Acı çekiyorum kızım sabahtan beri.Acı çekiyorum ! (ses, bir tarafından çıkıyor gibi). Yalan söylüyorum. Aslında özlemedim, ama tatil için özledim dedim çocuğa.( Hiii..... Kanlı ayda ilk yalann.. Aman Allah'ımmmmm...) En önemlisi de ne biliyor musun?  Burcum oğlak, ama kendimi ikizler gibi hissediyorumm"

2.BÖLÜM: Patates

Salatalığın deyimiyle hala evrim geçiriyor. Ne bulduysa, ne gördüyse, eline ne geçtiyse her şeyi yedi. Durduramadık. Ağlayası var galiba emin değilim. "Kızımm ölüyorum, parmaklarımı filan hissetmiyorum !" diyerek ifade etmeye çalışıyor kendini. " Canavara dönüşüyor işte ! Evrim geçiriyor ." diyor salatalık.. Üzülüyor arkadaşı için. ( Ağlıyor ).

Oysa bu gün kavga etmediler.. Sadece yüksek sesle konuştular.. (çok yüksek )

3.BÖLÜM : Çarliston Biber

Şu an karmakarışık duygular içinde anayasa çalıştığını söylüyor. Tam şu anda ; "Kızım ben iyi değilim gerçekten.. Beni Ay tutmadı da....." derken  salatalık ; "Otobüs mü tuttu?" diyor..( Kahkaha atıyorlar. Iğğyyy.. :D..  Ama hoşuma gidiyorr...)
Tam şu anda patates ;" Yanıyorummmm !" diye bağırıyor, Çarliston ;" Salatalığı kesin Ay tuttu" diyor, ama duyguları hala karışık.

Enerji patlamasıyla birlikte hafif bir mide ağrısı varmış gastritten dolayı.( Bunu bana sanki doktora şikayetlerini anlatır gibi anlatıyor inanabiliyor musun?.).. Bu arada Salatalık ve Patates hala kıtlıktan çıkmış gibi bir şeyler yemeye devam ediyorlar..

4.BÖLÜM : Domates

"Ay beni dün etkiledi, şu an çok iyiyim. Dün eniştenle kavga ettik biraz 'Senin biraz saçını mı kestirsek? Dur sana biraz para vereyim' dedi, şu an iyiyiz. Dün psikolojim bozuktu." diyor ve ekliyor "Dünü anlat sen Kaybakamcımmm, yaz oraya.".. 

Ne yazsam?.. Şeyy.. Domates gerçekten etkilenmiş gibi. Şu an ders çalıştığını gözümle görmesem inanamazdım.. Sanki dünya tersine dönmüş.. Ya da Ay herkesi olumsuz etkilerken onu olumlu etkilemiş.

5.BÖLÜM : Kaybakam (final)

Etkilendim mi acaba?... :P:P... Bilin bakalım etkilendim mi?.. Hu huuu...

Yok bea..:D.. Ama duurr.. Etkilendim len.. Şu an vizeye çalışmam gerekirken ben bunu yazıyorum.. Normal olmadığım kesin.. Tabii canımmm.. Normalde çok normalimm.. Eminim.. Hı hı.. Valla bak.. Normal kişiler arasında beni görsen, anormal olduğumu anlamazsın..:D.

Off deli gibiyimm..

Tam şu anda Çarliston bir hışımla içeri girdi; " Kaybakam'a bakarak bir şeyler söylemem gerekiyor.." dedi.. Merakla yüzüne baktım.. Önemli bir şeyler olmalıydı. "Federe devletler...." dedi.. Haa? Evet evet.. Yanlış duymadım ya..Federe devletli bişiler dedi yüzüme çemkire çemkire..Geldiği gibi geri gitti..

???

SONUÇ : Bizim odayı 'Ay' çarptı.
Ölü yok, herkes yaralı...:)))



16.04.2014
00:51




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder