BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

11 Nisan 2013 Perşembe

NEREYE SIŞACAK BU CİCİ KIZLAR ?

"Ne pis kız bunlar yaa..Allah belasını versin bunların" sesiyle uyandık bu sabah. Telaşla etrafıma bakındım (Daha doğrusu bakınmak istedim ama gözlerimi açamıyordum.). O bağırtılı, çırtlak ses devam etti; "Bu nasıl bir koku böyle.. Nasıl kızlar bunlar !"

Zar zor gözlerimi açtım. Rüyada olmadığımı yeni yeni fark ediyordum. Sesin nereden geldiğini özel güçlerimle tespit ettim.( Yankılandığına göre tuvaletten geliyordu).

"Bu kız neden bu kadar sinirlenmiş olabilir?" diye düşünürken, hanım efendi beni duymuş gibi cevap verdi ;" Bu kadar da pis koku olur mu canım !. Nasıl sinirlenmeyeyim.".

Güler misin, ağlar mısın halime. Şimdi ben bu kıza ne diyeyim? Beni uykumdan kedi viyaklaması sesiyle uyandırdığı için küfür mü edeyim yani. Üşenmeyip başımı o yumuşacık yastığımdan kaldırabilseydim , ona o Sivaslı ağabeyimizin de üstüne basa basa sorduğu soruyu soracaktım;

"Niree sışacaklar?"

Sinirle yatakta öyle bir döndüm ki kafamı duvara vurdum. Bir anda aklıma anneannemle aramızda geçen bir konuşma geldi;

- Anneanne.
-He annem..
- Anneanneee
- Söyle gızım..
-Anneanne, biliyor musun cici kızları sen?
- O ni dimek?
-Yani cici kızlar demek .. Hımm.. Mesela cici kızlar hiç yemek yemez. Su içmez. Dışarı çıkmaz. Annesinin sözünden çıkmaz. Babasının sözünden çıkmaz. Kardeşlerini dövmez filan.
- Ne eyi gızlarmış onlar. Arkadaşların mı?
- Evet anneanne. Mesela cici kızlar hiç tuvaletini yapmaz. Hem yapsa bile cici kızların b.ku da pembe olur. Yaa..
- Niye kine? Hasta mı o gızlar? Yazııkkk..
- Hayır anneanne .. Sadece cici kız..
-Aman gızım. Dikkat et hele. Ne büçün arkadaşmış onlar öyle !.İnsan hiç tuvaletini yapmaz mıymış?
- Ama anneanne onlar cici kız. Yapmaz ki..
- Bağırsakları dolanıverir de ölüverirler mazallah..( Kulaklarımızı çekip tahtaya vurdu)
-Anneanne onlara bir şey olmaz. Onlar cici kız..
- Eyi madem. Aman gızım. Cici gızlar kibin kötü yola düşmeyesin. Ananlar seni okutmak için yolladı he mi? Bak aklım sende galmasın.
-Yok bea anneanne. Ben cici kız değilim ki. Korkma..
- Aman gızım eyi.. Çok şükür Allah'a.

Bütün bu konuşmalar bir saniyeden kısa bir sürede geçmişti aklımdan. Gülmeye başladım .. Hem de ne gülmek.. Gözümden yaşlar geldi siz düşünün artık. Diğer kızlar da benim kahkaha sesime uyandılar, başıma toplandılar. Sadece yüzüme bakıyorlardı ( Sanırım ağlıyor mu, gülüyor mu diye düşünüyorlardı.) Kendime zar zor geldim. Sanırım benden bir açıklama bekliyorlardı;

-" Tebrik ederim, bir cici kızımız oldu.." dedim ve gülmeye devam ettim..



4 yorum:

  1. Merhabalar
    :))) çok yaratıcı cici kızlar gerçekten çok güldüm. cici kızlardan aman allah korusun diyeyim çoluğumuz çocuğumuz var :))) mazallah.
    Bende izleyicinizim ve çok beğendim benim bloglarıma da beklerim.
    tıklayın .
    basitkolayyemekler.blogspot.com 
    tıklayın .
    Yilinmoda.blogspot.com 

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim Aysun Hanım.:). Cici kızlarla karşılaşmak herkese nasip olmazmış bu hayatta. Kendimi şanslı mı saysam bilemedim..:).

      Sil
  2. ehüehü diye güldüm. böyle gülüş mü olur? kendimden tiksindim. ameliyatla ağzımı aldırıp damardan besleneydim de böyle gülmeyeydim keşke.

    http://misafirtepsisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil