BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

23 Nisan 2013 Salı

JABULANİ..

Merhaba..
Bu çocuk kim biliyor musunuz? Hayır hayır.. Ben de tanımıyorum.. Adı Ali ya da Ahmet, Mehmet gibi bir şey değil muhtemelen. Daha yabancı bir şey. Micheal ya da George ya da Jhon olabilir mi?.. Yo yoo. Muhtemelen  tınısı daha farklı isminin , Kulağa daha yabancı gelebilecek bir isim. Ben ona Elewa diyeceğim.

Elewa, akıllı demek onların dilinde. Ilo da diyebilirim, güneş, ışık demek. Yo yoo.. En güzeli Jabulani ; mutlu demek. Gelin hep birlikte Jabulani ile tanışalım;

-"Merhaba Jabulani"
Bizi tanımıyorsun henüz, biz de seni. Dilimiz farklı, tenimiz farklı, rengimiz farklı, sen farklı, ben farklı.. Hayır hayır... Irkçı değilim ben. Aramızdaki gözle görülür farklardan bahsediyorum sadece. Mesela sen neden bu kadar zayıfken, ben bu kadar şişmanım ?. Minik ellerine bakıyorum da, kendi ellerimden utanıyorum .

Jabulani  yaşıyor musun acaba? İnternetten bulduğum şu tek fotoğrafına bakıp seninle konuştuğumu hissediyor musun? Adını bile bilmediğim Jabulani.. Sahi... Bir adın olmalı elbet. Annen sana en güzel sesiyle seslenirken, ona koşuyor olmalısın. Aman düşme Jabulani, zira cılız bacaklarının takati kalmamış olabilir.

Nereye saklamış olabilirsin o içindeki çocuğu ?. Kaç yaşındasın sen Jabulani? Ne kadar da büyüksün? Minik bedende sıkışmış ruh gibisin.. Aman Jabulani !. Minik ellerinde, kadere inat tutun hayata..

Ben de günah çıkarıyorum işte .. Herkes gibi "Elden ne gelir ki" diyorum. Hiç bir şey yapmıyorum senin için. Üzülüyorum işte bazen. Aklıma geliyorsun, üzülüyorum. Çoğu zaman aklıma bile gelmiyorsun. Gerçekten elden bir şey gelmez mi?.

Bu arada 23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı bu gün. Yani senin bayramın. Jabulani..? Beni duyuyor musun?. Jabulanii...

3 yorum: