BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

15 Nisan 2013 Pazartesi

BENİMLE UĞRAŞMA DOMATES !..(Korkularınla yüzleş !. )

-"ÖöööööööCccÜüüüüüüü...Korktun mu ?."
-"Öcüden korkacak yaşı çoktaan geçtim ben" dedim.
-" Peki ya cinler?"
-"Şşşştt.. Ağzını hayra aç Domates" dedim sinirle. "Hiç de komik değil !"
-"Neden ? Cin dersem ne olur ki?"
-"Ya anma şunları !"
-" Neleri..?" (Sinsi sinsi gülüyordu.)
-" Şeyleri işte. Onları. Üç harflileri.." dedim , der demez de bir ürperti geçti içimden.
-" Ne alaka? Sanki üç harfli deyince onlar anlamıyorlar mı onlardan bahsettiğimizi?" dedi gülerek. "Onlara salak muamelesi yaparsan onlar daha da sinirlenir bence. Adını söyle gitsin." diye de ekledi.
-" Sana beş harfli deyince üstüne alınıyor musun?" dedim sinirle.
-" Hayır. Ama onlar anlıyorlar bence" dedi.
-" Of tamam Domates. Nasıl biliyorsan onu yap" dedim.
-" Saçmalama Kaybakam. O zaman maden öyle sesleniyorum onlara , 'cinler geldiyseniz kapıyı çalın' " dedi. Gülüyordu. Kapı çalmıyordu. Bana döndü ve ;
-" Bak, gelmediler" dedi.

Tek bir kelime bile etmeyecektim. Domates'e laf anlatmak, deveye hendek atlatmaktan daha zordu. Hatta anaokuluna giden bir çocuğa, integral, türev anlatmak bile daha basitti. Ah diyordum, çalsaydı şu kapı da Domates kendi rengine bir kavuşsaydı.

Kitep okurken aklımsan sinsi planlar geçiyordu. Ona bir oyun oynamak iyi olabilirdi." WC'ye gideyim bare" diye belirterek odadan çıktım. ( Neden böyle bir şey söylemiştim ki.). "Domates, bilgisayarla işim bitti benim. İstersen kullanabilirsin. " dedim. Bilgisayarı ısrar eder gibi onun önüne bıraktım. ( Hiç itiraz da etmedi ya, neysee).

Hemen yan odaya girdim. Kızlara bütün olan biteni anlattım.( sessizce. çünkü duvar o kadar inceydi ki, biri osursa yan odadan duyuluyordu).

Plan A şu; Benim mouse kablosuz. Mouse algılayıcı bilgisayara takılı olacak, mouse bizde. Yani; yan odadan mouse'yi kontrol edebileceğiz. Her şey, kolay ve basit. "Bismillah" dedik, başladık. Domates'in sesini duymaya çalışıyorduk;

-" Ne oluyor bu bilgisayara be !"
( Kıkırdıyorduk)
-" Kaybakaaaamm.."
(şşştt.. duycak çok gülmeyin)
-" Hiç komik değil ya.."
( Gülüşmeler)
-" Çok korkuyorumm yaaa..."( ağlama sesi geliyordu)
( Ağlıyor mu o?. )
-"..."( ses gelmiyor.)
(Yoksa kendine bir şey mi yaptı?)

Kapıyı kırar gibi açtık. hemen odaya girdik. Bizim domates karşımıza geçmiş elma yiyordu.
-" Bu kadar salak mı sandınız siz beni?"
-"Şeyy.. Nerden anladın ki?",
-" Aman saflar. Gelin bırakın şimdi bu işleri de, elme yiyelim."

Gülmeye başladık hep birlikte. Hiç beklediğim gibi bir sonuç olmamıştı , ama yine de komikti. Oturduk hep birlikte elma yemeye başladık. Biz muhabbet ederken kapı çaldı;

-" Geellll" dedi Domates.
İçeri giren olmamıştı. Tekrar çaldı kapı;
- "Off.. Gellllll.. Duymuyor musun?" diye bağırdı Domates..
İçeri giren olmamıştı. Kapı tekrar çaldı. Domates dayanamadı, yerinden bir hışımla kalkıp kapıyı açtı;
- "Hani? Kimse yookk?" dedi. "Kızlar bu oyun uzadı ama." diye ekledi.
-"İyi de Domates biz bir şey yapmadık ki" dedim. Domates kapıyı kapattı. Daha arkasını dönmemişti ki kapı tekrar çalmaya başladı.
-" Yeter amaaaaa !" dedi, kapıyı yerinden çıkaracakmış gibi açtı, kimse yoktu. Bir kaç terbiyesiz kelime ettikten sonra geri geldi ve yerine oturdu..( Ayy.. Ne terbiyesiz hem dee.. )

Biraz daha muhabbet ettikten sonra kapı tekrar çalmaya başladı ama kimse 'gel' demedi.
-" Seninkiler gelmiş olabilir mi?" dedim gülerek.
-" Cinler mi?" dedi. O da gülüyordu.
-" Sor bakalım onlar mıymış.." dedi Yogi. ( Kahkaha attık.)
-"Tamam o zaman " dedi Domates, " Ne yapsınlar?" diye bize sordu.
-" Işıkları söndürsün" dedik.

KARANLIIIIIIKKKKKKK..

- "Domatess?"
-"Daha sormadım ki? Noluyo yaa?"
Kapı kendi kendine açıldı. Bir karartı gözümüzün önünde duruyordu. Odada bir çığlık koptu ki, hem de ne çığlık.( Bu Domates'in sesiydi.)

"TAMAM TAMAM BU KADAR YETER" dedim. Işıklar açıldı. Odaya 4-5 tane kız gülerek girdi. Onlara teşekkür edip yolladım. Sonra Domates'in bayıldığını fark ettim. Hemen indirdikleri şartelleri kaldırdı kızlar sağolsunlar.

-" Domates.. Domatess? Haydi kalk bitti bitti kalk..."
-" Ne oldu?" dedi, gözlerini hala açmamıştı. Korkuyordu sanırım.
-" Öcü geldi" dedim. (Gülüyorduk)
-" Off.. Kaybakam sen çok fenasın !. Senin ben ağzına BİİİPPPP" dedi.
-" Şşşştt.. Çağırayım mı öcüleri yine?" dedim .. Kahkaha attık birlikte..

Bu akşam çok eğlendik. O korku sanırım yetti Domates'e . Bir daha böyle konuşmaz- en azından benimle-.

Gece güzel bir uyku çekiyordum. Sanırım bir ara kapı tıkırtısı sesiyle uyandım. Ama gözümü açacak halim yoktu, arkamı dönüm tekrar mışıl mışıl uyumuşum...

Planın B aşaması size de sürpriz oldu değil miii :P... Hihihi...:)


1 yorum: