BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

7 Nisan 2013 Pazar

BEN MESELA, UÇARIM MESELAA !

Kız onu görür görmez aşık olur. Hemen arkadaşları vasıtasıyla onun telefon numarasını öğrenir ve ilk mesajını atar;
-" Slm. Nbr. Bnm adm Ayshe. Shenden Chok hoşlhanıyrm. Bu nmra bnm. Kydt. Muccckk."

Yazılmak istenen;
" Selam. Naber. Benim adım Ayşe. Senden çok hoşlanıyorum. Bu numara benim. Kaydet. Mucckk.."

Karşı tarafın ise algıladığı;
" ssjdsjfldfklkf kfdkfkglkfg....... Mucck."

Be cancazım. Sen ne diye olan aklını da bulandırıyorsun insancıkların. Hayır maksadın ne yani? Havalı mı oluyorsun öyle yazarak. Vallahi havalı bir şey değil, ne olur yapma gözünü seveyim. Bak ne kadar güzel cici bir kızsın. Tamam biraz saçların farklı duruyor, bir de ojelerin tekleme, bir de üstün başın yırtık pırtık, bir de çorapların tekleme, bir de...( Emoyu tarif etmek istemiştim sadece). Aman neysen nesin. Zaten görünüşün farklı, bari konuşmaların ve yazışmalarınla fark yaratma. Moda avcılarının da dediği gibi, "Bırak üzerinde tek bir yıldız parça olsun, o dikkat çeksin.".

Bir kere, sen şanslı bir kızsın. İstesen kendini rahatlıkla ifade edebilecekken, sen sanki kendini ifade etmek istemiyorsun. Dün , Mustafa ile birlikte para çekmeye gittik. Malum , her ayın 7'si öğrenci bayramı bizim için. Orada bir kaç kişi gördük tanıdık, konuştuk biraz.

-" Size bir fıkra anlatayım mı?" dedi kız.( Daha dün tanıştık ve ben ismini hatırlamıyorum. Üzgünüm isim hafızam çok zayıf. Ama ben sana Makbule diyeceğim.)
-" Dinliyoruz Makbule'cim anlat bakalım" dedi Mustafa.
-" Bir gün Kayserili, Urfalı, Antepli bir adaya iş toplatısı için gönderilmek istenmiş. Her birine yanlarını ihtiyacı olan 1 şeyi almak için izin verilmiş. Urfalı kebap almış, Antepli baklava almış, Kayserili ise kız kardeşini götürmüş." ( Toplam 7 kişiydik. Bir tek o gülüyordu.)
-" Hımm..." dedi Mustafa. Ben ise hala şoklardaydım. Bu kız ne demek istemişti?
-" Anlamadınız mı?" dedi Makbule. Biz de ne anlamamız gerektiğini bilmiyorduk. Aslında bir şeyler anlamış gibi olmuştuk . Ama inşallah yanlış anlamışızdır diye de düşünüyorduk. Ben sadece başı; "Temel, İngiliz, Fransız uçağa binmişler..." gibi başlayan fıkralara benzetmiştim bu fıkrayı o kadar.
-" Ya şimdi bu iş toplatısı ya. Kayserililer kurnaz olur. Kardeşini götürecek ki adamları tavlasın, zengin olsunlar.." dedi
-" Hımm" dedi Mustafa. Ben ise bu saçmalık ne kadar sürecek diye beklerken, sinirden kahkaha atmaya başladım. Sanırım biraz da gözümden yaş geldi..

Düşün şimdi Emocan.. Bu kız gibi mi olmak istiyorsun?. Lütfen silkelen ve kendine gel ! Sen normal, türkçe karakterli mesaj atabilirsin. Sana güveniyorum kardeşim ya.. Ayıpsın ! Şimdi hemen düzgün bir mesaj at çocuğa. Mesajın sonuna da ekle ; "Kusura bakmayın ya, kardeşim atmış. Haberim yoktu. Ama görür görmez onu dövdüm. Bir daha yapmayacakmış. Bu arada ben Ayşe..". İşte bu kadar basit...;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder