BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

8 Nisan 2013 Pazartesi

Müsaitseniz Bilgisayarı Almaya geldik...:) ( Reklam Turko )

Merhaba... Nasılsınız?.. Beni soracak olursanız ben de iyiyim..:).. Eee.. Şeyy. .. Havalar da pek ısındı canım.. Tamam tamam.. Bu seferki yazım tamamen farklı olacak.( Öyle olması gerekiyor.) Ayrıca havalar da buz gibi...

Vallahi öyle bir çekiliş gördüm ki, "Biri beni durdursuunn !" diye bağırı bağırı verdim..

Bu yazımda size bu konu hakkında bilgi vereceğim. Aslında benim gibi teknoloji özürlü birinin size bir bilgisayar tanıtmasını beklemeleri haksızlık. ( Yanlış anlaşılmasın.. Size haksızlık ). Ama her yerden ille de pırtlıyoruz elhamdülilliah..

Efendim. Hayırlı bir işe adım atmak üzereyiz. 'Reklam Turko' adında bir site keşfetmettim önce. Ardından bu duyuru ile karşılaştım. Kendilerinin deyimi ile ;

"Laptop hediye etmeyi düşünüyoruz..
4 arkadaşımız ortak kararla bu çekilişe maddi destek oldular. Gerçi bu para onlar için bişey değil fakat ilk çekilşimiz olduğundan böyle nacizane birşeyle başlayalım dediler.Daha sonraki çekilişlerde 1500 tl üzeri bir laptop için onları şimdiden ikna ettim bile :)
Maddi destekte bulunan arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz..".

Görüldüğü gibi bu durum karşısında, bir Kaybakam ne eylesin... Ve buradan size sesleniyorum ; 

-" Bu çekiliş herbirimizin hayali !. Bütün Ali'ler, Ayşe'ler, Fatma'lar...Duyun beni.. Bu yarışmaya katılacaksınız uleyyynnn!" ( Şaka şaka). Ama katılın bea, bir daha bu fırsat geçmez ki elinize. Benden söylemesi.. Bu arada ben teknoloji özürlü olduğum için bu bilgisayarı bir türlü tanıtamadım. Ama siz http://reklamturko.blogspot.com adresinden detaylı bilgi edinebilirsiniz canlarım..:). 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder