BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

10 Şubat 2013 Pazar

KÖR OLMAKTANSA, KABUS GÖRMEK...

Korkuyla uyanır güzel kız. Elleriyle yüzünü yoklar, terini siler. Etrafa bakmak ister, ama karanlıktan başka bir şey göremez.

Ağlar güzel kız , ağlar, ağlar... Hıçkırıklarla ağlar. Yan odadan annesi ağlama sesine uyanır. Şimşek gibi fırlar yataktan. Kızına seslenerek ilerler; "korkma bebeğim, annen yanında".

Annesi güzel kızın ellerini tutar, başını göğsüne gömer, sarılır sımsıkı . Kız annesinin yüzünü elleriyle yokladıktan sonra, kendini sıcacık güvenli meleğin kollarına bırakır.
"ne oldu?" der annesi. "Kabus mu gördün?". Bu soruyu sorarken , o da bir an çelişki yaşar. Kör insanlar kabus göreblir mi?."bir şey gördüm" der güzel kız. "Ne olduğunu bilmiyorum. Önce dokundum ellerimle yüzüne, sonra kokladım. Saniyeler ilerledikçe işitmeye başladım. Bir şey görüyordum. O kadar güzel yüzü vardı ki, kokusu hiçbir şeye benzemiyordu. Daha önce böyle güzel ses duymadım. Anne ben kabus mu gördüm? Anne ben takrar kabus görmek istiyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder