BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

10 Şubat 2013 Pazar

BİR FİNCAN UYKUNUZ VAR MIYDI?

Kaçan uykumu arıyorum bugün de. Aslında kaçmadı, kaçırıldı.Çünkü ben biliyorum ; o beni terk etmez.

Düşünün onca sınav oldum, o zaman bile terk etmedi beni. Yani en kötü anımda, yanımda olan tek dostum canım uykucuğuumm..

Ama kaçırdılar uykumu, göz göre göre. Önce her şey normaldi, pijamamı giydim, sıcacık yatağıma girdim. Ta ki arkamı dönene kadar.

Birden nereden geldiğini anlayamadığım bir mide bulantısı, kasık ağrısı, kesilmeyen bir yanma ile sıçradım yataktan. İşte yine oluyordu, yine , yine..SİSTİT.Kadınların baş belası, 1. dereceden akraba kadar yakın, ama dışı seni içi beni yakar hesabı..:(..
Zavallı uykucuğum nasıl dayansın buna.Bir gitti, gidiş o gidiş.
Batsın bu dünya, bitsin bu rüya şarkısı eşliğinde, suyumu sek içerekten bekliyorum. Onsuz bu gecelerin tadı yok.
 Oysa ne de iyi anlaşırdık. Bir gün olsun kötü söz etmemişimdir ona. O geldiği zaman hangi işim olursa olsun yarım bırakır, onun yanına ,sıcacık koynuna girerdim. O da beni severdi bilirim.

Ah uykucuğum nerelere götürdüler seni.. Müge Anlı'ya mı çıksam napsam. Sensiz geçen her saniye saydığım koyunlarla arkadaş oldum. Onlar da seni bekliyolar. :(



"Tülay geri dön" diyen amcaya rica ediyorum uykuma da sesleniver:(



                                                                                    Ah ah. Saatler bile düşman olacak  bana sen yoksun diye:(.
Bir fincan uyku istesem yan komşudan ? Belki o zaman ...Evet evet istemeliyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder