BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

31 Mayıs 2014 Cumartesi

KAYBAKAM'IN MEZUNİYET KINASI..:)


Hüzünlü, bir o kadar da mutlu bir gün benim için.. Son dersime girdim bu gün. Son kez görüştüm hocalarımla. Sınıf arkadaşlarımı toplu halde son kez gördüm.. Veeee... Mezuniyet kınamı yaktımm sonunda..

Ne bileyim anacımm sürpriz yapacaklarını. Şeytan bu kızlar vallahi, ayakta uyuttular beni. 

Ellerimde sodalar, odaya girmek üzereyim. "Kaybakamın mezuniyet kutlaması" yazıyor kapıda, bir de balon asılı. Küçücük beynim algılayamadı.. Kapıyı açtım.. Klasik yüksek yüksek kulelere ev kurmasınlar şarkısı.Kızlarla göz göze geldim, şaşkındım. Hepsi melek gibi olmuşlar abartmıyorum. Başlarında beyaz tüllü taç.(şaşırdığım bu değildi yanlış anlaşılmasın.).Odada balonlar, güzel sade bir sofra.. O kadar şaşkındım ki sadece belli aralıklarla "şaka gibi" deyip duruyordum. O ara kızlar beni süslüyor, kırmızı tüllü tacımı takıyorlardı.

Ben hala şoktaydım.. Ağladığıma hala inanamıyorum. Demek ki gerçekten kına gecesi ağlanıyormuş, deneyim kazanmış oldum. Kınamı yakmadan önce (kınanın üzerinde mum vardı)"Bir dilek tut" dediler. Ben ki dilek tutmayı beceremem.. Her zaman birileri bana dilek tutmamı söylediğinde elim ayağıma dolanır "Hayırlısı ne ise o olsun" derim. Bu defa demedim. Bu defa tutulacak bir dileğim vardı; "Dilerim ki arkadaşlığımız hiç bitmez" deyiverdim. Ağlayarak ve sesli bir şekilde içten içe haykırdım. Biliyorum ki Allah'ım kabul edecek..:)

Bu hüzünlü bir yazı değil, bu neşeli bir yazı olmalı.. Bu gün dostlarımla vur patlasın, çal oynasın, eğlencenin dibine vurduğumuz gün..(Yurtta vurabildiğimiz kadar. yani sessiz sessiz vurduk..:D Bir tek biz duyduk)

Yahu ne güzel şey insanın dostlarıyla birlikte bu kadar yakın olması. Bu gün bir kez daha fark ettim ki biz gerçekten bir aileyiz. Öyle bir aile ki, abisiyle, ablasıyla, eniştesiyle, yengesiyle, kuzeniyle, baldızıyla, görümcesiyle.. Bir görseniz var ya.. İyi ki görmüyorsunuz..:D

Bu günü asla unutmayacağım.. Bu gün (30.05.2014), mutluluktan ağladığım gün. Bu gün "Dilerim ki hiç ayrılmayız" dediğim gün:) Benim çocuklarım kesinlikle DOMATES, SALATALIK, PATATES, MARUL, ÇARLİSTON BİBER teyzeleriyle tanışacak..(Şilinimle de)





8 yorum:

  1. Önce mezuniyetinden dolayı kutlarım Kaybakamcığım. Arkadaşlarınla dostluğu hiç bitmesin. İlerleyen yaşlarda böyle dostlukları çok arıyor insan. Madem bu kadar seviyorsunuz birbirinizi hiç bırakmayın, nerede olursanız olun görüşün, konuşun.. Dost çok zor bulunuyor. Kıymetini bilin. Öptüm...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim efendim. Darısı benim başıma :) 2015 şin bu zamanlarında bende sanırım bitiriyorum. tekrar tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim efendim..:).Umarım dostlarımla bir ömür boyu, hiç ayrılmadan mutlu, mesut bir şekilde yaşarız.:).Darısı gelecekte mezun olacak tüm arkadaşlarımın başına..:)..

    YanıtlaSil
  4. ayyy ne kadaaar hoşş :) darısı bizlerin de mezuniyetlerine inşallah çok heveslendim bu yazıyı okyyunca mezun olmaya :) izlemedeyim bana da beklerim sevgiler :)
    http://sadecebiyasam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim. :). Mezun olmadan önce arkadaşlıklarınızın tadını bir güzel çıkarın. Ben şimdi "keşke mezun olmasam da hiç ayrılmasak" diyorum. zaman çok hızlı akıp gidiyor. Kıymetini bilin:)

      Sil
  5. Beğendiğinize sevindim. Darısı sizin başınıza :)

    YanıtlaSil
  6. şilinin kurban olsun sana canımın canı. valla ne desem az seninle ilgili. Allahım o günlerimizi yanyana komşuşuklarda gösterir inşallaah =) hem daha senin kızının saçını örüp kızıma koca bana helva dicem ohoo. kurtulamazsın benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seni yerim yaaaaa.......:):)... bitanecik şilinimmm.. seni o kadar çok özledim ki anlatamamm..:(:(... inşallah o güzel günler geldiğinde senin çocuklarını döve döve sevecem..:).. sonra sana beni şikayet ettiklerinde seni de dövcem..:D:D oleyy Allammm..:D

      Sil