BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

6 Mayıs 2014 Salı

MERHABALAR.. BOKLET BEYLE GÖRÜŞEBİLİR MİYİM?


Uzun zaman sonra yine birlikteyiz kaybakcıklar..:) Yahu kaç kez yazmayı denediysem bir fırsat bulup da yazamadım anacım.. O kadar yoğunum ki bu aralar; tez, kpss, gelecekle ilgili planlar, uyumak, yemek yemek,tekrar uyumak  , anime izlemek, bunalıma girmek vs. anlatılmaz yaşanır yani..

Yok yookk. Sizi derlerimle sıkmak istemiyorum ve sıkmayacağım da. :). Benim bir arkadaşım vardı, daha önce bahsetmiştim ondan. TIK TIK Bu gün uzun zaman tekrar konuşabildik. Havadan sudan.. Bu gün bir kez daha fark ettim ki "en iyi dostum" ünvanını çoktaann kazanmışş:)

K :"Şilinimmm.."

S.E:"Bebişiiiiimmmm"

K: "izmir bayraklıda mısın:)"

S.E :"Eveet sakarya yazmasini cok isterdim


K: "yerim ben seni sosisim:) cok özledim kızım seni ..hasretinle yandı gönlüm bi de seyy.. ben tez yazıyom



S.E:" Kiyamaaaam sende 4 oldun mu len? Noldu is gorusmelerin annat bakem

Bende seni cok ozlediiiiiim cok hemde cooookk."
K :" anlatırım ama gülmek yok:D "
S.E : "Tamam anlat"

K: "Gittik bi bagımsız denetmenin yanına 3 kişi.. Pelin, ben ,Ayşegül... .Biz de dedik böle böle.. Biz burada kalmak yasamak istiyoruz. Bize iş.
O da dedi ki 'hay hay' buraya kadar bir problem yok:D..
'Daha önce bir tecrübeniz var mı?' dedi, 
'Yok' dedik. 
' Hangi muhasebe programlarını gördünüz?' dedi,
"Görmedik ' dedik.
Her türlü muhasebeyi gördük ama bilgisayarlı muhasebeyi görmemiştik..Bir kaç terim, belge ismi sordu bilemedik. En son dedi ki ;
' Size 2 soru soracağım, bakalım öğrendiğiniz bilgilerin dışına çıkabildiniz mi?'
'2 kere 2 ne eder?'.. Biz birbirimize baktık.. "Sizce bu bir soru mu, öngörü mü" dedi, hemen atladım Şilinimm "öngörü !" dedim. " Neden?" dedi, "Sonuçta bize basit bir soru sormayacaksınız, bu sorunun altında kesin bir şeyler varr(sinsiii)" dedim.."Evet devam et "dedi..İçten içe "DeNiz'in ortasında ne vardır?" sorusuna benzeyen bu soruya "N" eder demek istedim ama demedim.. Çok saçma bir şey olurdu, aynı zamanda kötü bir izlenim olurdu.."Bilmiyorum" dedim. Cevap ; 2 kere 2 'n' eder olacakmış..(keşke saşmalasaydım.)
"Aranızda en iyi matematik bilen kim?" dedi.. (hayda.. altından kesin bir şey çıkacak.).. Kimsede ses yok.. Zavallı Pelin,(adama en yakın oturduğu için) seçilen kişi oldu. "81 i 4e böl"dedi Pelin'e kağıt kalem uzattı.. Pelin kağıt üzerinde 20,25 ettiğini kanıtlayamadı.." Hiç boşuna uğraşma, bulamazsın." dedi. " Buradan çıkaracağınız ders, bir muhasebecinin en yakın dostu hesap makinesidir. En basit işlemleri bile hesap makinesiyle yapmalısınız." dedi. Bir öğüt daha aldıktan sonra ;
" Bakın kızlar.. HiÇ bir deneyiminiz yok, muhasebe bilginiz yok, temeliiniz yok, iş öğrenmek istiyorsunuz, bi de bunun karşılığında para talep ediyorsunuz..Ben size para ödedikten sonra iş beklerim. Sizi bu şekilde işe alamam ki.. Bir değil, iki değil üç kişisiniz.." bla bla... bir sürü öğüt aldık vesselam şilinim..

S.E : "Sende konussaydin kizim herkes tecrube istiyor ben nerde teCrube yapcam okulda bana muhasebe programi mi gosteriyorlar diyeydin ..Salak adam tecrube edincez sen ogretcen got kafali adam diyeydin .Cok sinir oldum bak su an "

K: "yerim ben seni yaaa
S.E :"Boklet diyeydin.."

(Haa? :):) oLEYYY..Saçmalamaca)
K: "kahkaha attım kızım:D hahaha ..boklett
özledim kızım ben seni yaa
valla"
S.E : "Bokleti de simdi turettim haa

K: "tahmin edebiliyorum:)
kızım orİjinalsin, en birinci sensin yaa:D"
S.E :"Orjinalim ben olley:)"
Bak bende sana bisiy anlatiim
K: " Anlat bakım?"
S.E :"Bugun is gorusmesine bi kadin geldi kadinin adi X soyadi kaşar ben bi gulmeye basladim kriz geldi ama..Gorusmeye devam edemedim hemen ik mudurune soyledim benim sinirlerim bozuldu galiba diye
Toplayamadim kendimi..
Kizim daha neler var adamin babasinin adi garip anasinin adi perişan kendide fakir😀
Sonra dedim gercek ailemi buldum galibaaa
Tabi icimden diyOm disimdan kahkaha atiyom sonra beni deli saniyolar

K: ":D:D
ay Şilinn yarıldım
valla yanaklarım agırdı

ahaha
kızımm
içimde bişi var beni gıdıklıyo sankı
duramıyorum
S.E :"O icindeki benim astral seyahate ciktim..Sen napiyon uzaylilarla aran nasil?
Ben bu ara cok arastiriyom biliyonmu?

K:" bunu bana uzun süredir soran olmamıştı
bu aralar görünmüyolar bana yaa
arada uçakları uzaylı zannediyorum sevinirken
batmancimmm hevesimi kırıyo
ayaklarıma baka baka gidiyorum
S.E :"Pis Batman belki ucak uzayli tasiyo"

K:" hahahabeni cekiştire cekiştire götürüyo olay mahalinden şilinim hani küçük çocuklar arkaya bakarken anası babası kolundan ceker ya sonra takılırlar düşeecek gibi olurlar öle oluym yine bana kızıyo
önüme bakmıyom diye
....(BU MUHABBET BİTMEZZ)

Gördüğünüz gibi Şilinim bayağı bir deli dolu .. Hem de dopdolu:):. İş görüşmesine gittiğim adamdan daha cana yakın öğütler verdi..Ve saçmaaa:D... Boklet ne len?..:D Deli kız...

5 yorum:

  1. Bu muhabbet bitmez. adamin babasinin adi garip anasinin adi perişan kendide fakir. Koptum ya. Gerçekten varmı böyle insanlar :D Vay be

    YanıtlaSil
  2. Ay, çok güldüm ben ya.. Ne şeker arkadaşlarsınız siz öyle. Boklit kelimesine bayıldım ya... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Beğendiğinize çok sevindim.. :)... Evet gerçekten böyle insanlar varmış.:D. Bende çok güldüm..

    YanıtlaSil
  4. hahhaha:)) bunca işin arasında böyle güldürdün ya allahta seni güldürsün :))

    YanıtlaSil
  5. aminnn..:).. Cümlemiz hep gülelim inşallah.. Bu aralar herkesin buna çok ihtiyacı var.::)

    YanıtlaSil