BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

23 Mayıs 2014 Cuma

DERT BENDE, DERMANI ZAMAN..

 Sıkıntılı bir bekleyişten sonra bugün;

Şu an kafam allak bullak..Maillere bakmaktan hem sıkıldım, hem yoruldum.. Bir cevap, bir umut arayışı içindeyim.. Arıyorum.. Şansımı arıyorum.. Israrcıyım da..

Gerçekten geleceğim konusunda endişeliyim. Allah'ım yardım etsin cümlesine de, bana da. Bütün bunları bu gün yazıyorum ki, ileride bir meslek sahibi olduğumda, bu satırları okuyup kendime güleyim..Gülmek..Uzun zaman oldu, sadece bir şeyler yazıyorum (tez), o ara gülmeyi unuttum.

Bir daha ki hafta finaller var, bu hafta tezi teslim etmeliyim. Son gittiğim iş görüşmesinden de henüz cevap alamadım..Bir umut.. Dedim ya.. Bekliyorum... Israrcıyım..

Kendime not: Unutma.. Umut fakirin ekmeği demişler. Sabır..

Bana biraz zaman verin dostlar.. Tekrar eğlenceli yazılar yazmak dileğiyle..


3 yorum:

  1. Bence sen ileride çok zengin olacaksın. Şuraya yazıyorum bak :) Demedi deme. Umudunu kaybetme .

    YanıtlaSil
  2. vazgeçme.kararlı ve küçük adımlarla ilerle:)
    başarmak istiyorsan azimli olmalısın.önce kendine inanmalısın.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Kaybakcıklar..:). Biliyorum, bu zor günler geçecek.İşte o zaman Kaybakam Hanım size koccaaamann kebap ısmarlayacak..:D.(Ama foto. yani. Ne de olsa ben emekli öğrenci, kaliteli işsizim..:)).. Beni desteklediğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil