BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

16 Mayıs 2014 Cuma

SOMA ZEHİRLENMESİ YAŞAYAN İNSANLAR BURADA MI?


Ölümü daha fazla düşünür oldu insan bugünlerde. Sahi.. 283 olmuş rakam. Bu rakamdan nefret ediyorum.

"Vicdan" dediğimiz duygu, bir organım oldu hissedebiliyorum. Midemin biraz üzeri, kalbimin hafif altında bir yerlerde.Bu aralar acayip rahatsız, sancı çekiyorum.. Uyuyamıyorum.

Rüyalarım karanlık.. Gerçekten.. Bu bir ima değil, kapkaranlık rüyalar görüyorum. Karanlıktan çok korkarım.Sahi.. Onlar da korkar mıydı?

Haberleri izlemekten nefret ediyorum. Haberleri izlemek istemiyorum. Ağlayan çocuklar, kadınlar, analar, babalar, kardeşler...Acaba bu da bir rüya olabilir mi?. Şu gördüğüm kapkaranlık rüyalardan biri mesela.. Uyanmak istiyorum..

Uyanmak demişken.. Sahi.. Hepimizin uyanması mümkün mü bu rüyadan?.."Uyan Türkiye" desem, bundan da kendilerine bir pay çıkarır mı siyasetçiler?. 

KENDİME NOT: Bir daha asla uyuma Kaybakam !. Uyandığında her şey için çok geç olabilir.. Sahi..Ne zamandır uyuyorsun?..Günaydın Kaybakam.. Günaydın.. Artık çokk geçç...

1 yorum: