BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

13 Haziran 2014 Cuma

CÜBBELİ KAYBAKAM HANIM...

Merhabalar dostlarımmm..:)..

Duygularımı nasıl ifade etsem bilemiyorum.. Öğrencilikten dün bu saatlerde emekli oldum ben..Anlam ve önemi çok büyük olan dün için, tüm sınıf arkadaşlarıma kooocccaaamann teşekkürlerimi sunarım.. Darısı mezun olmamış, körpecik, tazecik kaybakcıklarımın başına..

Anlatacak o kadar çok şeyim var ki nereden başlasam bilemiyorum.. Tezimi teslim etmiştim bir hafta öncesinden dün savundum Allah'ın emri ile.:);

"Sen.. Kaybakam Hanım.. Bu tezi, iyi günde, kötü günde, hastalıkta ve sağlıkta, hiç bir yanlış, kopyala yapıştır olmadığına dair ortaya karışık bir savunma yapabilir misin?"
" Öğretmenim... O tez olmuş bence. Yaniii.. Hımmm.. Kem  küm.. Kefil olmakla birlikte. Teklifinizi kabul ederekten... Evettt.... diyorumm" gibi bir savunmaydı benimki..

Sonraaa.. Ayıptır söylemesi pazartesi günü işe başlıyorummm..:D Çok heyecanlı olmakla birlikte, biraz da korkuyorum.. Acaba ne iş yaptıracaklar ilk olarak? Ama çok fazla düşünmek istemiyorum bu konu hakkında. " Ne iş olsa yaparım abiii" modundayım daha çok..:)

Veeee... Siziiin haberiniz yoooooookkk... Hiiiiiiiiiiiiiiii... Şeyy... Ben ücretli makale yazarlığı için teklif aldım kaybakcıklarımm.. Yazılarımı okumuşlar , "Oldukça ilginç bir stiliniz var" dediler. Ben de dedim.." Hummm.. evet yaa.. Uzun zamandır üzerimde bir ağırlık vardı zaten. Demek bundanmış. Tam olarak neyim var demiştin?" .. Şaka şaka.. :) Ben de sustumm:D.:):P O konuştu. Bakalım hayırlısı olsun ..:).

Buradan gelecekteki canım torunuma sesleniyorum. Ah senin bu babaannen/anneannen yok mu?.. On parmağında on marifet anacımmm... Darısı senin başına...:P Seni çoookkk öptüM.. Anan gile baban gile selam söyle.... Bak hele cübbe de pek yakışmış ...:P:)


4 yorum:

  1. kutlarım Kaybakam. Torunların bu resmi gördüğünde seninle nasıl gurur duyacaklar bir bilsen. Başarılar canım benim. Bu arada şu makale teklifinden bize de gelse seviniriz yani. Darısı bizim başımıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ablacığım.. Çok teşekkür ederim. Umarım bir gün sana da gelir. Gelmezse de hayal ortağımla paylaşırım nedir yani:)

      Sil
  2. Hala tez kaldı mı, yaw. :)) tebrik ederim, Allah yolunu açık etsin, bende de belirsiz olmakla beraber (DGS yüzünden) bir sene kaldı. Millet emekli oldu ben hala küçük çocuklarla hala okuyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı senin başına inşallah Ruhsuz Atmaca..:). Bir sene sonra sen de emekli öğrenci olacaksın.:)

      Sil