BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

14 Haziran 2014 Cumartesi

HAYAL ORTAĞIM'A (MİMCİK)...:)


Mimmm...:)..Ay çok heyecanlıyım. Acaba becerebilecek miyim ki?.:) Öncelikle kalemini ve kendisini çok sevdiğim ablam Nermin Güngör 'e (namı diyar 'hayal ortağım'a) çok teşekkür ediyorum. Bir kaç sorudan oluşan bir 'mimcik' paylaşacağım sizinle.

1-)En çok sevdiğin yönün nedir?

Vallahi ne desem ki. Artık herkes biliyor saçmalamayı sevdiğimi. En sevdiğim yönüm bu. Çünkü mutlu oluyorum. Saçmaladıkça mutlu ettiğimi de düşünüyorum ayrıca. İnsanları mutlu etmeyi seviyorum. Bir Polyanna olamasam da, ne bileyim Dolyanna, Kolyanna gibi Polyanna'nın paralel evrendeki yansıması gibi bir şeyim :D. Bu yönümü seviyorum ya. Vallahi bak. Beni tanısan sen de çok seversin..:)

2-) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?

Humm.. Bilmem.. Yaz yağmuru altında ıslanmayı çok severim. Sırılsıklam oluyorum yemin ederim. Ve ağlamak bi tarafa kahkaha atıyorum daha çok.:). Yağmur damlaları ağzıma giriyo filan.:). Ay sorudan saptım ben yine.. Bana da muhabbet olsun yani..:). Ağladım mı?.. Humm.. Hım.. Yok ya.. Ay ne bileyim. Bilemedim şimdi yalan olmasın. Torunlarıma kötü örnek olmak istemem..:)

3-)Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neler, kimleri ya da hangi özelliklerini değiştirirdin?

Ay kız ablaaaa... Ben arkadaş konusunda çok şanslıydım. Çevremde hep benim gibi insanlar vardı. Değiştirebileceğim insan demeyim de özellik üzerinde durayım ben. Hiç sevmediğim 3 özellik;
1- Yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar,
2- Kıskanılmaktan neffreettttt ederim..
3- Kendini öven insanlarla pek geçinemem.

4-)Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?

Hiiii.. Yaaaa... Eveeettt.. O kadar güzel bir şey ki. Bak ya.. Keşke Sinop'ta olsam. Biliyor musun orada yaz yağmurunun ne zaman yağacağı belli olmaz. Hatta bir keresinde denize girerken  bir anda dolu yağmaya başlamıştı. Şaşırdık. Üzerine bir de Hortum çıkmaz mı.. Hoppalaaa...:D.. Yağmur ne ki gözünü seveyim. Kafamıza bir taş yağmadığı kaldı. Yani cevabım 'Evet'..:)

5-) Yaşadığın en gülünç durum nedir?

Benim hayatım gülünçç..:D. Hangi birini anlatsam bilemedim bak şimdi. Bir gün Şilin'imle birlikte giyindik , süslendik dolaşmak için dışarı çıktık. Fırının önünden geçerken çarşaflı bir teyze bize seslendi;
" Yavruumm.. Ekmek alacak param yok. Allah rızası için..." dedi. Selin hemen fırına koştu sıcacık ekmek aldı getirdi teyzeye. "Al teyzeciğim afiyet olsun." dedi. " Kızııımm.. Yavrumm.. Bu ekmek çok büyük. sen en iyisi bana parasını ver ben alırım." dedi teyze tekrar. Şilin bir koşu gitti tekli ekmek aldı geldi.. "Olur mu öyle şey teyzeciğim. Al afiyet olsun." dedi. "Kızımm.. Bu ekmek çok taze, ben bayat ekmek alacaktım. Sen en iyisi bana parasını ver ben alırım" dedi.. Böyle böyle böyle.. Abartmıyorum Şilinim 4-5 kere gitti geldi. En son kadının üzerine yürüyecekti, zor durdurmuştum. Ve çok gülmüştüm. Çünkü Şilinim sinirlenince çok komik oluyo..::D. Yine olsa yine gülerim.. şşşşttt.. aramızda kalsın..;)

6-)Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da bir sevgili seçseydin kimi seçerdin?

Bilmem?.. Ben sevdiğimi buldum yaa.:).. Ünlüler onun eline su dökemez vallahi.. Ama şunu söyleyebilirim. Şu 'Polat Alemdar' yok mu?. Ondan nefret ediyorum. Kesinlikle onu seçmezdim...

7-)Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da aktrist oynasın isterdin?

Aaaa... Beni Tuba Büyüküstün oynasıınnn.. Nolur yaa.. :) Çok beğeniyorum o kadını. Buradan sevgi ve selamlarımı yolluyorum. :D....:P ( Bir umut belki görür)

8-) Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?

 Evet :(. Çok zor zamanlardı benim için. Yanımda benim süper kahramanım 'Batman'ım vardı. Onun omzunda ağladım. Kimse umrumda değildi.. 

9-) Süperman mı Batman mı?

Batmannnnnnn...:)... Kesinlikle Batman..

10-) Küçükken hepimiz bir nesneyi ya da bir olayı başka bir şey zannederdik. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mı?

Çakiiiiiiiii.... Ah o katil çakii.. Hiç unutmuyorum büyük bir bebeğim vardı. Adını Rükiye koymuştum. Çok severdim. Ama her gece uyumadan önce o bebeği balkona kilitlerdim. Hala da büyük bebeklerden korkuyorum. Geceleri canlanır filan.. Neme lazım ! :(..

11-) Hayatın anlamı nedir?

Benim için değerli olan insanlar, ailem, ..BATMAN'ımmm...


4 yorum:

  1. Sen çok yaşa emi. Polat Alemdar'ı seven var mıdır bilmiyorum ama ben de nefret ediyorum o adamdan. Yalancılar, kıskançlar ve kendini öven insanlardan ben de haz etmiyorum. Birbirimize çok benziyoruz Kaybakam, galiba o yüzden aradaki mesafelere rağmen birbirimizi anlayıp sevebiliyoruz. Sevgilerle canım, çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Nermin ablacığım. Nedenini bilemiyorum ama seninle kendimi yakın hissediyordum:). Demek ki nedeni buymuş:). Umarım büyüyünce senin gibi olurum :D.( Küçük Bilgicellim ). Gerçekten değerli bir insansın. İyi ki varsın. Çok öpüyorum seni:)

      Sil
    2. Canım çok teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için. Sen de çok değerlisin. Öptüm kocaman..

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil