BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

1 Temmuz 2014 Salı

MAZERETİM VAAR.. ASABİYİM BENN..:)


Kaybakcıklarımmmmmmmmmmmmm....Sizi o kadar çok özledim, o kadar çok özledim ki.... Yup Yuwww.....:);) Neredenn başlasammm?

Efendim .. Güzelliklerim.. Pıtırcıklarımm.....Aman da amann.. Hım hım hım da hım hım yar... Vıy vıy vıy da vıy vıy yarlarımm....:D.. 

O kadar uzun süredir saçmalamadım ki patlamak üzereyim..:) 

Yurttan çıktım dostlar. (Atıldım mı yoksa?).. amann atılmış da olabilirim. Vallahi devlet yurdundan çıkmaya pek de niyetim yoktu ama "artık öğrenci olmadığım için" kibarca kovdular.:). Ben ve benim gibi emekli öğrenci değerli arkadaşlarım Pelin ve Reyhanla birlikte aparta çıktık..

Ayy var ya. O kadar güzel ki evimm:).. size fotoğraflarını çekip göstereceğim..:D Hem canım torunlarım da görmüş olur..:P..Bu arada ben işe başlamıştım ya..: Hala devam ediyorum.. Aslında o kadar yoğun tempoda biraz ara vermek zorunda kaldım. Bir düzene hala giremedim.  Ama zamanla oturur inşallah..:).

Kpss....:(:(... cumartesi- pazar sınava gireceğim....... Böö.. Hiçç hazır hissetmiyorum kendimi...bak ya.. Bu neşeli bir yazı olacaktı.. bu ne şimdi kpss miş.. Tam böyle çok mutluyum. Huzurlu, neşeli.. Gülüyorum.. Gülüşüyoruz.. Tam mutluluğun zirvesindeykenn... kpss bi çelme takıyo.. uçurumdan aşağıya hoooppppp...üzgün.. başladığım yere geri dönüyorum.. :(.

Amaannn... Nerde kalmıştık..Heh..Evim çok güzel..:)..Amann bırakın şimdi evi de.. Çok acıktımm:(:(...şu an 10 dk var top patlamasına. Bu arada hepimize hayırlı ramazanlar kaybakcıklar.. He senelere yetişelim inşallahh...:) Amin...:):)

Ay sofrayı şimdi hazırlayayım.. Kızlar bana ters ters bakmaya başladılar.. En yakın zamanda evimi sizlere göstercemm.. Ve yeni yeni yazılarla tekrar eski Kaybakam olacağım... Çok öptüm sizi..:)



2 yorum:

  1. Allah kabul etsin canım, afiyet olsun. Bu arada yeni evin hayırlı olsun, güzel günler yaşayın. Bunlar sizin için unutulmayacak hatıralar, her dakikanın keyfine vararak yaşayın. Geriye baktığınızda şunu neden yapmadım diyeceğiniz pişmanlıklarınız olmasın. Ben de seni çok özlemişim Kaybakamcığım. Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablamm:):.. teşekkür ederim. Çok haklısın. Şimdiden özledim hepsini... Ben de seni çok özledim..

      Sil