BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

23 Temmuz 2014 Çarşamba

ELİ KANLI İSRAİL..


Duyuyor musun?

İçimdeki sesi.. Bir ses.. Benim sesim değil.. Ama kulağım aşina bu sese.. Uzaklardan bir ses. Çok uzaklardan.. Tenha bir yerden geliyor.. Issız.. Boşş..

Diyor ki ;

İsrail..

Nasıl bir günahtır bu Ya Rabb.. Nasıl bir şeytan işi?.Küçücük g.t kadar ülke.. Tüm dünya aynı anda tükürse, tükürüğüyle boğulur yok olur gider.. Ahh İsraill.. Eli Kanlı İsrail...

Duyuyor musun ?.. İçimdeki şu sesi..Yok yok.. senin duyman imkansız.. Sen duyamazsın.. Senin duyacağın ses değil bu..  Sen daha önce hiç duymadın.. Merak ediyorum vicdanın var mı?

Sen bilmezsin.. Bilirsin de işine gelmez.. Bu gün kadir gecesi.. Duaların kabul olduğu, tövbe kapısının sonuna kadar açık olduğu gün bu gün. Çok dua ediyorum.. Bilhassa bu gün daha çok.. Allah'ım bu yaptıklarını yanına bırakmasın.. İçimdeki ses bırakmayacağını söylüyor.

Biz size de üzülmüştük.. O filmleri izlerken. Yahudileri anlatan, Hitler'in katlettiği şu filmler.. İnsana insan olduğu için değer vermiştik biz.. Yahudi, Müslüman, Hristiyan vs.. Bir önemi yoktu. 

Müneccim değilim.. Müneccim b.ku da yemedim. Gaipten sesler duyduğum filan da yok. Vicdanım feryat etti.. Ben de işittim.. Belki sen de işitirsin diye yazıyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder