BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

25 Şubat 2013 Pazartesi

BAK BEYİM, SANA İKİ ÇİFT LAFIM VAR !.

"Bir kadına koca lazım Melek Hanım, kocaaa" diyor kadının biri, bizim melek hanım da : "Sus ayol. Bağırma koca koca diye" deyip lafı kadının ağzına tıkıyor. Vallahi ben olsam çok daha ağır konuşurdum. "Sanane be elin dul kadınından" deyip saçlarını tel tel yolardım ya, neyse.

Ah anacığımm, gittikçe sana benziyorum. Armut dibine düşer derler ya, hık demişsin ben de hem burnundan , hem de dibine düşmüşüm. Gerçi film izlerken yorumlamak konusunda henüz senin kadar uzmanlaşmadım. Sana prof. desek, bana da öğretim görevlisi filan diyebiliriz.:)

Bir çok film izledik annemle. Seviyorum onunla birlikte film izlemeyi, filmden çok onu izliyorum.Hala çocuk gibi,her filmi ilk defa izliyormuş gibi heyecanlı, komik.:)

Annemden öğrendiğim kadarıyla, film izlerken; sessizce izleyip, gerektiğinde yüksek sesle kahkaha atıp, gerektiğinde hüngür hüngür ağlayacaksın. Eğer aşk konulu bir film izliyorsak, esas kızın esas oğlana yaptığı aşık, imalı gülüşü annemin yüzünde de görebilirsiniz. :). Eğer korku filmi izliyorsak, o korkuyu hem kendisi yaşar, hem de bize yaşatır.(Ne oradan bir şey mi geçti? Geçti geçti ben gördüm. Yiğit, gidip bakıver oğlum. Yiğit dur gitme, ya da git git. Gitme , git git..) Uzun lafın kısası, onunla izlediğim filmler daha da bir güzel. Ama bazı filmler var ki, annemin yanında olmasam da, annem yanımdaymış gibi hissettiriyor bana.Neşeli günler, Şekerpare, Tosun Paşa, Hababam Sınıfı, Sultan, Davaro, Şabaniye vs..

 "Bizim aile" filmini izlemeyen yoktur aranızda, izlemeyen varsa da muhakkak izlesin. O filmdeki repliklere herkes gibi ben de bayılıyorum
.
 Hele o unutulmaz bir sahne var ki; Yaşar Usta !

  • Yaşar Usta - Saim Beyi görecektim.
  • Sekreter - Randevunuz var mı?
  • Yaşar Usta - Yok. Ama Yaşar Usta derseniz beni kabul eder. Çok önemli.
  • Sekreter - Hiç sanmıyorum ama bir sorayım. (Telefonda) Saim Bey, Yaşar Usta diye biri sizinle görüşmek istiyor. Peki efendim. (Yaşar Usta'ya) Sizi bekliyorlar, buyrun.
(içeri girer)
  • Saim Bey - Söyle ne istiyorsun?
  • Yaşar Usta - Bak beyim, sana iki çift lafım var. Koskoca adamsın. Paran var, pulun var, her şeyin var. Binlerce kişi çalışıyor emrinde. Yakışır mı sana ekmekle oynamak? Yakışır mı bunca günahsızı, çoluğu çocuğu karda kışta sokağa atmak, aç bırakmak? Ama nasıl yakışmaz! Sen değil misin öz kızına bile acımayan, bir damlacık saaddeti çok gören! Anlamıyor musun beyim, bu çocuklar birbirini seviyor. Ama ben boşuna konuşuyorum. Sevgiyi tanımayan adama sevgiyi anlatmaya çalışıyorum. Hıh! Sen büyük patron, milyarder, para babası, fabrikalar sahibi Saim Bey! Sen mi büyüksün? Hayır ben büyüğüm, ben, Yaşar Usta! Sen benim yanımda bir hiçsin, anlıyor musun, bir hiç! Gözümde pul kadar bile değerin yok! Ama şunu iyi bil, ne oğluma ne de gelinime hiçbir şey yapamayacaksın. Yıkamayacaksın, dağıtamayacaksın, mağlup edemeyeceksin bizi. Çünkü biz birbirimize parayla pulla değil, sevgiyle bağlıyız. Bizler birbirimizi seviyoruz. Biz bir aileyiz. Biz güzel bir aileyiz. Bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun? Dokunma artık aileme! Dokunma çocuklarıma! Dokunma oğluma! Dokunma gelinime! Eğer onların kılına zarar gelirse ben, ömründe bir karıncayı bile incitmemiş olan ben, Yaşar Usta, hiç düşünmeden çeker vururum seni! Anlıyor musun? Vururum ve dönüp arkama bakmam bile!
(çıkar)
Büyük adam şu Yaşar Usta. :).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder