BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

11 Şubat 2013 Pazartesi

CAMDAN BAKAN ARAP KIZI SEN MİSİN?

Yağmur yağıyooorr.. Seller akıyoorrr. A-rap-kı-zı camdan bakıyooorr.:). Her yağmurlu günde sen de söyledin arkadaşlarınla bu türküyü.. ahey ahey :D. Şaka bir yana aramızda kalsın ben her yağmur yağdığında bu tekerlemeyi içimden yine söylüyorum :). Ama kim bu arap kızı?

Bir hayal kurdum ben de bugün. Arap kızı oldum , hani şu camdan bakan. Aman allahım o ne manzaraydı öyle. Öyle bir yağmur yağıyordu ki akıllara zarar. Başa düşse baş yarılır. O kadar çok şaşırmıştım ki, dışarıdan bana bakan yüzleri farkedemedim. Onlar da şaşkınlıkla bana bakıyorlardı. Anlamadım; bu insanlar neden bana bakıyorlardı. Yoksa yüzümde bir şey mi var dedim, aynaya koştum. Hiç bir şey yoktu. Tekrar pencereye çıkıp yağmur tanelerini izlemeye başladım, çok ilginç yağıyordu. Önce damla damla, sakince yağıyordu, ansızın bir rüzgar çıkıyordu dağıtıyordu onları.

İki sevgili gördüm ilerde, oğlanın elinde şemsiye vardı, kız ıslanıyordu. Bir şeyler konuşuyorlardı ama duyamıyordum. Merak ediyordum , ağızlarını okumaya çalışıyordum. Onlara bakmaya çalışırken başka biriyle göz göze geldim. Neden yüzüme bakıyordu bu adam diye düşünürken penceremin altında biriken kalabalığı fark ettim. Hepsi benim olduğum tarafa bakıyorlardı.

Israrla o tarafı görmemek için kafamı gök yüzüne çevirdim. Gözlerime inanamadım. Gök yüzünde gökkuşağı var. Şaşırtıcı olan başlangıç tarafı mı bitiş tarafı mı emin olamadığım bir kısmı bizim evde. Tam başımın üzerinden eve giriyormuş gibi görünüyor.Ama odaya baktığımda gökkuşağı filan yok.

Bu olaydan bir kaç gün sonra komşular dedikodu yapmaya başlamışlar;"Gökkuşağı evden çıkıyormuş.", "Arap kız gök kuşağı yapıyormuş", " Gök kuşağı yağmurdan değil de arap kız camdan baktığı için çıkmış" a kadar gelmiş dedikodular.

Bu dedikodu nesilden nesile, gele gele " yağmur yağıyorrr, seller akıyorrrr, a-rap-kı-zı camdan bakıyoorrr..." gibi saçma sapan gelmiş, hoş gelmiş:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder