BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

6 Mart 2013 Çarşamba

BEDENİM SINIFTA, RUHUM CEBİMDE..

Banane arçtan-borçtan. Devletin bile borcu var, benim borcum olmuş çok mu? Neden rahatsız olayım ki? Benim borcum nedir devletin borcu yanında.. Ama yok arkadaş ; ille de bileceksin diyor hocalar hem devletin borcunu, hem kendi borcunu !

Şu an okulda Devlet borçları dersindeyim. İnanın hiç umrumda bile değil, 'europara', 'eurotahvil', 'eurodolar' vs..Hocam nefesinin yettiği kadar çırpınıyor karşımızda ; şöyle para, böyle para diye..Faizlerden bahsediyor ısrarla. " Aman hocam bunaltma beni !" deyip dersten çıkasım var ama duruyorum. Belki sınavda çıkar...

Biz; "Daha var mı hocam?" dedikçe, "Az kaldı" diyor. Yarım saattir az kalmış siz düşünün. Kimse dinlemiyor. Yandan Ümran, Pelin, Sinem konuşuyor kulak misafiri oluyorum ;

SİNEM : Siz pizza yersiniz.
(Hemen lafa atlıyorum)
KAYBAKAM : Ben yemek yemek istiyorum, sıcak bir şeyler. Çok açım !
SİNEM : Sen Reyhan'la yersin.
REYHAN : ........(Anlaşılan Reyhan adına da karar vermiş.)
KAYBAKAM : Tamam. Benim için fark etmez.
AYŞEGÜL : Go home yankee !
KAYBAKAM : .......( Ne alaka şimdi diye düşünürken tahtaya bakıyorum hoca 'Yankee tahvilleri'ni anlatıyor. Gülüşüyoruz.)

Hocamız " Artan gelirin skfjdfdbjfg..." anlatıyor, Ayşegül ; "Kitapta nerede hocaaaam, yazmıyor " der gibi hocanın yüzüne bakıp "Püf" diyor. Hocanın da çok umrundaydı...

Ders bitiyor, sınıfta bir kaçışma. "İyi akşamlar hocam" diyorum uslu bir öğrenci gibi, "İyi akşamlar" demesini bile beklemeden kaçıp uzaklaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder