BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

14 Mart 2013 Perşembe

BEYNİMİ ELE GEÇİRMEYE ÇALIŞAN DÜNYALI

Ailem de benim gibi ilginç .. Ne de olsa armut dibine düşermiş. Bende ailemin dibine düşmüşüm işte.

Her şey normaldi. Telefonda uzun uzun konuştuktan sonra, dayımın küçük oğlu 'Veletvan' telefonla konuşmak için ağlamaya başladı. Ben de dayıma "Ne istiyormuş o, verin bakayım telefona" dedim. Ve o tarihi konuşma gerçekleşti..

KAYBAKAM: " Ne oldu bebeğim? Neden ağlatıyolar seni bakıym?"

VELETCAN: "Şeeyy.. (Ağlıyor). Hani bir keresinde sen demiştin ya bana. Sana alacağım demiştin. Hani bi tane bakmıştık bişey bi kere. Hani vardı ya bitane. Onu ne zaman alacaksın? Ben aslında onun için ağlıyorum..."
Hatırlamıyordum. Anlamıyordum ki .. Biz neye baktık ? Ve minik veletçiimle anlayacağı dilden konuşmaya başladım:

KAYBAKAM: "Hayatım ben hatırlamıyorum neye baktığımızı. Sen anlat bakıym biz neye baktık? Ne için söz vermiştim ben sana? Polis arabası filan mı?"

VELETCAN: " Iıı.. O değil. Hani söz verdiğin şey vardı ya. Işıkları da varmıştı bi keresinde. Oynuyomuştuk parkta. Sen de bana Tamam demiştin. Hani ben de bi keresinde...blablabla.."
Allah'ım kafayı yiyeceğim.

KAYBAKAM: "Neye benziyodu?"

VELETCAN: "Bir şey çıkıyodu arkasından hani..Kocaman bi tane. Sen demiştin hani. Söz verdiydin.. Hani bi tanee. hani..."

Off ki ne off...!. Küçücük şey 2 dakka da  beni deli etti. Len ne beğendik biz. Alcam valla yeter ki söyle artık yaa.. İşkenceee...:(.. Dayanamadım:

KAYBAKAM: "Yavrum, ver bakalım sen babanı bana.."

VELETCAN: "Anladın dimi?

KAYBAKAM: "Ben anlayacağımı anladım.. Sen ver bakim bana babanı.Ya da anneni.. Ya da babaanneni.. Ya ver birini de kimi verirsen ver yaa "

VELETCAN: "Oleyyy... Alacakmış.. Baaaakkk.. Tamam veriyom."

KAYBAKAM: "Dayı, siz buna ne yediriyonuz Allah aşkına.. Bu çocuk neden böyle oldu?. Hayır yani ailede tam akıllı kimse yok da.. Bu çok ileri derecede yaa. Bir çaresi yok mu?. Cem Yılmaz'ın da dediği gibi 'Aldırmak için çok mu geç kaldık?' " dedim dayım gülüyordu. Ben de gülmeye başladım (Sinirden).

Telefonu kapattığımda düşünmeye başladım biz bu çocukla neye baktık diye. Aklıma hiç bir şey gelmiyordu. Sonra ben de onun taktiği uygulamaya karar verdim. Ona bir polis arabası getirecektim, " Al işte söz verdiğim gibi" diyecektim. Eğer "Bu değil" derse de ; "Aaa.. Hani bakmıştık  blabla.." diyeceğim, sanırım o söylediklerim arasından anlamlı birkaç cümle çıkarır.
Beynimi ele geçiremezsin çocukkk!.. Hihihih..:)

2 yorum:

  1. bir tavsiye yazıların arasında hiç boşluk yok bu okumayı güçleştiriyor. insanlar sıkılıp blogdan çıkabilirler. paragraflar kullanmaya çalışmalısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirleriniz benim için önemli. Teşekkür ederim.

      Sil