BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

4 Mart 2013 Pazartesi

"Aşk en güzel bahanesidir şiirin"

"İnecek var kaptann !".  Anca inebildim. Yorucu bir günden, yumuşacık yatağıma anca konabildim. Etkilendim sanırım bu filmden (Kelebeğin Rüyası ), edebiyat biraz daha farklı görünüyor şimdi.  Hakkını yemeyeyim ne de güzel oynamışlar , anlatmışlar ve ben ne de güzel anlamışım.:).

'İlham' var ya hani, benim tanımadığım , ama çoğu zaman yazmak için beklediğim. Neye benzer tarif edemediğim şey. İşte o' ilham' ı oynatmışlar filmde, ben de hayranlıkla izledim. Bir söz var dilimin ucunda, o filmden aklımda kalan ; " Aşk en güzel bahanesidir şiirin ."
Şair öyle demiş ama filmde daha çok keder, acı, kavuşamama, hastalık, ölümden bahsetmiş. Yani dediği gibi aşkı bahane etmiş şiir yazmak için, aşk hep arka planda.

Velhasıl farklı bir film olmuş, kelebeğin rüyası, ama beklediğim kadar farklı değil. En azından rüya gören bir kelebek yok ortada. Sadece aklı karışan bir insan var. Gitmek isteyen olur belki diye biraz bilgi vermek istedim sadece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder