BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

22 Mart 2013 Cuma

KAÇ BABA HASAN?

Biliyor musun? Ben Hasan olabilirdim. Yo yo yo.. Konuya yanlış yerden başladım. En iyisi en başından anlatayım.

Dedemin büyükbabasının adı Hasan'mış. Dedem onu tanımadan, o hakkın rahmetine çoktaan kavuşmuşmuş. Dedemin dedesi doğduğunda onun da adını Hasan koymuşlar. Ne de olsa dedemin dedesinin babasının babası olan Hasan büyük adammış. (Tıpkı dedemin dedesinin dedesi olan Hasan gibi)

Dedemin babası doğmuş, adını Hasan koymuşlar. Biliyor musun dedemin  adı da Hasan?.

Düşünsenize, çocuğuma hangi ismi koysam derdi yok. Muhabbet şu ; "Hanım erkek mi doğdu?" der adam, hanım da "Hasan doğdu Bey, gel gel" diye cevap verir. Hani ' Adıyla büyüsün.' derler ya, bizimki zaten adıyla ana rahmine düşüyor arkadaş. O belli, o Hasan olacak başka yolu yok.

Benim Hasan oğlu, Hasan oğlu, Hasan oğlu...bilmem kaçıncı Hasan dedem , benim için en birinci en Hasan olan dedemdir. Onun üstüne başka bir Hasan tanımam aga.

Şimdi işte başta söylediğime geleyim. Biliyor musun? Ben de Hasan olabilirdim. Eğer erkek olsaydım , mümkünatı yok Hasan olacaktım. Adım belliydi yani. HASAN.. Hey yavrum be.. Ne heybetli geldi şimdi bu isim.Artık blog adım da kaybakam bey olurdu sanırım. Yok ya , Hasan dedelerim için 'Hasan bey' olurdu bence. Evet evet.. Ne de olsa ben de bir Hasan olacağım için, 'Hasan bey' olmasını uygun görebilirdim.

Bu arada adım Hasaniye filan değil benim, ama ona yakın bir şey :). Ben de babaannemle adaşım. Ama bizimki öyle dedem gibi köklü değil. Yani babaannem 1. Kaybakam, ben 2. Kaybakam'ım. İleride üçüncü bir Kaybakam'a daha bu dünya dayanır mı bilemiyorum. Böyle bir şey olmayacağını şimdiden müjdelemek istiyorum size. Bu dünyaya 2 kaybakam yeter.

Ah dedem.. Kimbilir kaçıncı Hasan'sın; ama baba Hasan'sın vesselam. Bütün Hasan Dede'lere selam olsun buradan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder