BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

10 Ocak 2014 Cuma

PARA VERSEN BİR DAHA ÇIKMAZ..:D

 Bakın size neler göstereceğim..:)



Hımm..:).. Yukarıda görmüş olduğunuz eseri, vallahi de billahi de ben yaptım :D.. Ama nasıl yaptım bilmiyorumm.. Sanırım İnsanın canı sıkılmaya görsün.. İçimdeki cevheri durduramadım gari.. Ama henüz bitmedi ki:).  Bu eserimin adını MANDA GÖZÜ koydum..:D


Efenimm;


Sol tarafta görmüş olduğunuz eseri de bizzat kendi ellerimlen yaptımm..:)  Bu eserimin adını, "Hilal" koyuyorum..Hi-lal. "lal" kısmı "lan" gibi düz "a" ile okunuyor.

 Hey maşallah maşallahhh :).











Sağ tarafta görmüş olduğunuz eserimde ise ; "Genç bir kızın dramı"nı  ele almak istemiştim.. Ama ala ala küçük bir çocuğun bir şeker ya da ne bileyim bir çikolata için ağlar gibi bir halini çizebildim. Ama siz içten içe bilesiniz ki  genç bir kızın ardında bıraktığı gözyaşlarından başka bir şey değildir anlattığım :(
















SoN...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder