BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

26 Ocak 2014 Pazar

BENİM ADIM ÇOCUK




Merhaba,

Benim adım Celil,
Benim adım Ahmet,
Benim adım Muhammed,
Benim adım Abbas,

Henüz 7 yaşındayım , sanırım hayatımın son dakikalarını yaşıyorum. 
Gözümün önünden geçen film şeridi kısa sürdü benim,
Baş rollerde annemin oynadığı bir film.
Sahi,
Annemm..

Nasıl geldim buralara,
Bir ara sokak aralarında arkadaşlarımla oynadığımı hatırlıyorum,
5 yaşındayım,
Elimde bir sopa var..
Askermişim ben ve tabi onlarda..
Koşturuyoruz bir sağa, bir sola
Kimse vurulmazdı bizim oyunlarımızda,
Yaralananlar olurdu , onları taşırdık..

Şimdi ise asker olan arkadaşlarım yok,
Oyun yok,
Çocuk yok,
Hayat var.
Gerçek askerler var,
Ve ben artık askerleri sevmiyorum.


Annemi özlüyorum ben,
Babamı özlüyorum,
Kız kardeşim Hanife'yi özlüyorum,
Sanırım kavuşuyoruz,
Tekrar bir aile oluyoruz.

Benim adım ÇOCUK
Ve ben,
ÖLÜYORUM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder