BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

4 Ocak 2014 Cumartesi

BİR GECE ANSIZIN GELEBİLİRİİİMMM, BELKİDEEE..:D


Bir şey sorcam.. Valla kızmayacam ya.. Ama harbi, delikanlı gibi cevap verin;
Hiç düşündünüz mü " Yahu bu kız nerede, neden yazmıyor?" diye ya da ne bileyim eksikliğimi fark ettiniz mi?. Hiç mi bir boşluk hissetmediniz :(..Yıkıldımmmm...

Yıkılmadım, ayaktayım
Dertlerimle başbaşayım,
Zalimlere,
Kötülere,
Yenilmedim buraaadayımm...

Hahaha :):).. Valla geldim ve yazmayı çokkk özledimmm.. İnanın sevgili minicik ( varsa eğer) okur kitlem, o kadar meşgulüm ki şu aralar ve final haftasına giriyorummmm... Allah'ımmm !.. Son sınıf olmak çokk zorrr...:( Ama yine de" yazacağım" dedim yaa.. "Allah allahh !.. " diyerekten başladım içimi sizlere dökmeye..:)

Yazılacak o kadar çok şey birikti ki, ama ben bu yazıyı günlük gibi tutmak istemiyorum.. Aslında ne yapmak istediğimi ben de bilmiyorum.. Sadece yazmak yazmak istiyorum ama öyle de "Lap" diye de yazılmıyor hani..

Heee...Bu arada bu yılın ilk yazısı demi ya..Ohaa... Şöyle bir maşallah'lı bir şeyler mi yazssaydım , kırmızı kurdele mi kesseydim , napsaydım arkadaşım inan bilemedim. Tamam tamam bir yerden başlayacağım.

Başlıyorummm :)

Yahu ne zorlandım bu sene bu kadar bilmiyorum. Sanırım biraz fazla rahattım,şimdi biraz daha az rahatım.. Bu da haliyle beni rahatsız ediyor. Yani önceki seneler biraz rahatsız olsaydım, şimdi belki biraz daha rahat olabilirdim.. 

Yine karışık cümleler kurmaya başladım. İnanın kafam da cümlelerim kadar karışık, uyku düzenim bozuk,
"Okuyom ben ya " modundayım hani.." Neden böyle oldum?" dedim anneme , "Nazar" dedi . Anneme kalsa hastalıkların ana nedeni nazar zaten, anlamadım ki. Nazar ilacı diye bir hap çıksa, annem her hastalandığımızda onu yedirir, içirir, iki okur üfler tamam işte yallah. Sanırım zamana ihtiyacım var, daha sonra her şey yoluna girecek ben biliyorum.

Bu arada şu an proje ödevi yapmam gerekiyor ama ben neden blog yazıyorum bilmiyorum.Aslında biliyorum..:(.. Ben ödevi yapmamak için elimden geleni yapıyorumm...Keşke bu keskin zeka ve enerjimi ödev yapmakta kullanabilsem. Ama vicdanım da rahat yani.. Nasıl işse.. Yumurta kapıya dayanmadı ya.. Ah ahh.. İnsan yedisinde ne ise yirmi dördünde de odur.. Hİİİİ... 24 mü?.. Off off.. Zaman su gibi akıp gidiyor vallahi..Daha bir kaç gün önce  23tüm..:(

Yanlış anlamayın yaş takıntım yok aslında, ama yine de büyümüşüm hani bunu fark ettim..Eder etmez de tüylerim tiken tiken oldu.. Galiba yavaştan takıntı yapmaya başlayacağım.. Heee.. Demekki bu işler böle başlıyomuşş. Vayy be..

Sizlerle konuşmayı özledim ben yahu.. Acaba siz kimsiniz?...:)

Neyse... Şimdilik burada keseyim, ödev yapayım ben .. Ama önce müzik dinleyeyim de bir sonra hemen başlarım.. Sonra da uykum gelir mi dersin? :D.. AMMANNNNN... Yarın yaparımmmmmmmm:P..



Bu da hepimize gelsin ...:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder