BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

6 Mart 2014 Perşembe

GAGASIĞI ALDIĞIM PARTİSİ...:)...(Rakip Tanımam)


"Seç beni seç beni seeeçççç" benim sloganım efenimm.:)

Bendeniz Kaybakam Hanım, "Gagasığı aldığım" partisin başkanı olarak size kendimi tanıtacağımm..
Efenimm; biz de yanlış olmazzz.. Ben size neler yapacağım bir bilseniz var ya, ah var ya.. Siz daha durun durun .. İyi günleriniz bunlar..

Biz GP(Gagasığı Aldığım partisi) olarak sizi süründüreceğiz.. Gördüğünüz gibi parti ismimiz pek bir manidardır. Biz sizin bebekliğinizi biliriz efendim bebekliğinizi.. Yokmuş efendim 18 yaşını doldurmuş veletler oy kullanacakmış.  "Oldu Paşammm" dememek için kendimi zor tutuyorum.. Yok öyle önüne gelen oy kullanacak. Ben başa gelirsem oy kullanma yaşını 99' a çıkarmayı düşünüyorum. Neden başkanım diyeceksiniz.. Ben de size diyecem ki; " La siz ne anlarsınız başkanın iyisinden.. Seçemezsiniz, yok efenim yanlış seçersiniz. Sizin yerinize biz oy kullanırız anacımm. " . Unutmayın her şey sizin iyiliğiniz için..

Diğer bir vaadim size yalan asla söylemem.. Bak söylüyor muyum?.. Açık açık size diyorum ki; BİTTİNİZZ..Bir kere ben bu devletin başkanı değil miyim?. Parasını ben yerim, içerim, çoluk cocuğuma yediririm bir güzel, kolu-komşu akraba derken.. Ohh miss.. Siz de ekmek bulamazsanız pasta yiyin efendim. Bu kadar açık..

Sonra burası benim bölgem.. Evden çıkma yasağı ilan edeceğim canım halkım.. Ama hepsi sizin iyiliğiniz için canlarımmmmmmmmmııııımmmm:).. Diyeceksin neden başkanım?.. E ben en iyisini bilirim de ondan ayoll.. Paşa gönlüm öyle istiyor yapacağım işte.. Hahahahaaaayyy... 

Sonra, yargı, hukuk, adalet, savunma.. hepsini yasaklıyorumm.. Kim ne isterse yapabilir.. Özgürsünüüzzzz.... Amaaa.. Bakın kocaman bir AMAA diyorum.. BANA DOKUNMAYANA YILAN BİN YAŞASIN. Aslında şu anda paşa gönlüme bir kulak verdim de, kendileri diyor ki; " Al ayoll askeri, polisi dik kapına. Bir tek seni korusunlar.. Bir tanecik başkanları var..". Benim de bir tanecik paşa gönlüm olduğuna göre, kusura bakmayın anacımmm kıramıııcammm..

Daha ne istiyorsunuz yahu, Allah'tan belanızı mı?.. Seçin beni işte:).. Dürüstçe konuşuyorum size.. Ben de yalan yok.. Ne vaad ettiysem yapmazsam namerdim uleynnn !.. "Ben Lafa değil, icraata bakarım" diyorsan, tamamm..:). Seç sen.. Onu da hallederiz.. :D..

Yahu yorulduk be.. Kime sığınalım .. Hiç samimi değilsiniz.. Hiç biriniz.. Hiç biriniz... ..Banane.. Ben de olabildiğimce samimi olacağım size inat.. Oyum Gagasığı Aldığım Partisine..:D..

Son bir tebessümm:)








1 yorum:

  1. tebrik ederim maşallah yorulmadan eğlenceli ama trajikomik bir hikaye yazmışsın :)) söz oyumu sana vericem :D

    YanıtlaSil