BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

26 Mart 2014 Çarşamba

NE YAPAYIM BEN BÖYLEYİMMM...:)

Bagırmak !!...
Avazı çıktığı kadar....
Aaaaaaaaa...

Ohh...:).. Rahatladım ki:):).. Dostlarım kpssye gömülmüş durumdayım.. Yazılarıma yine ara verdim..:(.. Ama bana da hak verin.. Ekmek artık aslanın agzında değil, midesinde bile değil.. Ayakkabı kutusunda:);)... (Anladın sen)

Amann.. Boşver şimdi bu konuyu.. Ne anlatacaktım yahu.. Heh.. Şeyy.. Dünden beri oda arkadaşım Patates, bir şarkı dinliyor.Allah allahhh... Bagıra bagıra söyleyesi geliyor insanın.. Ama benim psikolojin durumumla vallahi bi ilgisi yok ki:).. 



Bu şarkıyı ben kpss için söylüyorumm; öhöm öhm..

"Yarın hatrımı sorsan ne olurrrrrrrr,
Bu gün hevesimi kırdın bir kere,
Gitme dememle kalsan ne olurrr,
Gönlün çoktan yola çıkmış bir kere.."

Allah Allahh !... :D.. Çalış çalış çalış.. Yine yok yine yok.. Olmuyor olmuyorr. İnan ki sinirden gülüyorum, merak etmeyin iyiyim.. 

Son yazılarımda biraz isyankar olabilirim kaybaklarım, şimdiden "ay em sori".. İnşallah en kısa zamanda mutlu mesut yazılarıma döneceğim:).. 

Çok monoton bir hayat yaşıyorum bu aralar,ne deyim. Kitaplar mı beni okuyor, ben ki kitapları okuyorum anlayamadığım zamanlar oluyor düşünün artık.. Kitabın yerine koyuyorum kendimi, sözlerini duyar gibi oluyorum; "Mal bu kız ha.. Hayır yanii hala ne diye üzerimi dördüncüye beşinciye çiziyorsun ki?.. Senin kapasiten bu kızım.. Kpss sana ağır gelir.. Yıpratma beni.. Çek ellerini yakamdan..".. 

Ama ben ısrarcıyım ve de hırslı ( sayılırım yani).. Yapabilirim ki hem .. Biraz zaman .. Değil mi?.. 

Bahanem de hazır ha; "Daha konuların hepsini bitirmedim ki hem".. Yoksa neden düşük puan alayım .. Değil mi?.. Off off... 

Canım oda arkadaşlarım domates, patates, salatalık ve biber (çarliston) bana çok destek oluyorlar , haklarını ödeyemem tabiiki.. Canım aşkım Batman'i de unutmak ayıp olur.. Tabiii annem, babam, kardeşlerim.. Buradan tüm aileme arkadaşlarıma, beni destekleyen herkese selamlarımı gönderiyorum..:):D..

Ne deyim a dostlar.. :) Yazmaya bayılıyorum.. Kendim oluyorum, tam olarak ben neysem o.. İleride torunlarım, çocuklarım bu yazılarımı okurlarsa ;" Neneme bak bee... ohaaaa..." desinler istiyorum.. Torunlarıma nenelerini en iyi ben anlatırım heralde:).... Buradan canım torunlarıma da selamlarımı yolluyorum, çok öpüyorum..:D.. haha.. 

Haydi ben kaçtım:).. TAYTİİİİ...



1 yorum:

  1. Kpss beni de bıktırmış bir sınavdır bu arada :D İnşallah sen bıkmazsın kazanırsın . Eski girdiğim sınavlar geldi bak aklıma. Ne rezillikti yahu pofff . :S

    YanıtlaSil