BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

23 Şubat 2014 Pazar

BİR ÇİFT ÇORAP ARANIYOR, DÜĞÜN DE BİZDEN..(Hayal gücü, sen nelere kadirsin)


(Alkış , kıyamet , ıslık..entarisi dıv dvıv yar...haydeee hobaaaa. Kop Kop Kop...)

Bay ve bayan çoraplarrrr.. Her bir çiftiniz " Bir çift Çorap aranıyor, düğün de bizden yarışması" na hoş geldiniiiizzzz

(Alkışşşşş)

Bendeniz "Dantelli Penti" , bu gün yine tekleme çorapları eşleştirmeden, bu yarışmayı bitirmeyeceğimmmm.... 
Bu gün aramızda çok güzel, saygın, yünlü, yazlık, babetlik, patik, diz altı, diz üstü ve hatta  dantelli  tekleme çoraplarımız var...

(Alkış)

Efendim, talip olan tekleme çorapları, stüdyomuza bekliyoruz.. Çıkıp çıkıp gelin anacıımmmm

 (hahahahahaha gülüşmeler..)

Canlarıımmm..  Dantelli ablanız kurban olsun size anammmm..İlk konuğumu çağırayım mı? He? Ne dersiniz?

( e-vet e-vet...e..)

Peki o zaman ilk konuğumuzu çağırıyorum, alkışlarınızla DELİK ÇORAAAPPPPP..

(Alkış)

Hoş geldiniz. Bize biraz kendinizden bahseder misin?

D.Ç : Tabii efendim. Çok zorluklar çektim, kokan ayaklar, uzayan tırnaklar zamanla beni aşındırıp delip geçti.

DANT. PENT : Çok üzücü olaylar bunlar, maalesef günümüzde hala çorapların başına gelebiliyor. Peki eşinizi nasıl kaybettiniz?

D.Ç : En son birlikte makinada yıkanıyorduk. Birden makinanın kapağıyla lastiği arasına sıkıştı..(Ağlıyor).. Dilimiz yok ki söyliyelim orada diye. Makina onu yuttuktan sonra ben de evsiz kaldım.  Beni de çöpe attılar. 

DANT. PENT: Çok üzüldük DELİKLİ ÇORAP bey. Allah bir daha göstermesin. Peki efendim aradığınız eş adayı nasıl olmalı?

D.Ç : Delik olmamalı. Beni taşıyabilmeli..Kaliteli, bakımlı, mümkünse paketi açılmamış bir gonca gibi olmalı.  Dantelli olabilir, zarif olmalı..Göze hitab etmeli, yanıma yakışmalı. 

DANT. PENT: Aman efendim. Siz bir garip delik çorapsınız. Böyle biri neden sizi alsın ki?. Ne özelliğiniz var?

D.Ç: Efenim azıcık ucumdan dikseler, yıkasalar ben hala gıcır gıcır, harika bir çorap olurum. Ama hayat şartları işte. Çok sıkıntı çektim, bir daha yaşamak istemiyorum. Ve şunu da söylemek isterim; Eşimin üzerine bir çift çorap daha asla ve asla giymem.. Onun namusu benim namusumdur..

( Alkış)

DANT.PENT: Peki o zaman inşallah aradığınızı bulursunuz. Sizi yerinize alalım.

Evet efendim. Biliyorsunuz geçen hafta YÜNLÜ ÇORAP beyle, PATİK ÇORAP hanım birbirlerine talip olmuşlardı. Bakalım sonucu ne olmuş? Buyrun efendim..

( Alkışşşş.. Entarisi duv duv yar, geliyir diye......lirlirlirlir...)

DANT. PENT: Hoş geldiniz efendim. Naılsınız?. Görüşmeyeli ne karar aldınız?

YÜNLÜ ÇORAP: Anlaşamadık...

(aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)

DANT.PENT : Aa.. Neden?. Biz sizi yakıştırmıştık birbirinize.  Renkleriniz de tutuyordu birbirini. Ne oldu?

YÜNLÜ ÇORAP: Ben uzun ve sıcakmışım. Ne var ne yapalım?.  Ayakkabının dışına çıkıyormuşum, beni kıskanıyor.  Sen etrafı görüyosun, diğer çoraplarla fingirdeşiyorsun diyo.  Bunalttı beni, katlanamıyorum artık.  Yeni taliplerimi arıyorum.

DANT.PENT: Ya siz patik çorap hanım?

PATİK ÇORAP: Çok kaba bir adam. İlk tanıştığımızda sanırım yün olduğu için elektrik almıştım. Bu adam dayanıklıdır, hem beni hem kendini ısıtır demiştim. Sonra bana gerçek yüzünü gösterdi. Buradan söylemek istiyorum ki, programmın dışında PATİK arkadaşımla görüştüklerini gördüm. .

(aaaaaaaaaaaaaaaa)

DANT.PENT: Ne diyorsunuz? Doğru mu PATİK hanım?

PATİK: Evet biz birbirimizle eşleştik. Bunu size açıklayacaktık. Biz birbirimizi seviyoruz Dantelli Penti hanım.

DANT. PENT: Öyleyse yapacak bir şey yok. Haftaya düğünümüz var efenim.... Hayde.....,

(Entarisi uv duv yarr, geliyir diyemm uydum yarrrr...lirlir..)

Efenim haftaya kaldığımız yerden devam edeceğiz.  Tekleme bütün çorapları  "Bir çift çorap aranıyor, düğün de bizden" yarışmasına bekliyoruz.. Hoşçakalınnnn...:)

1 yorum: