BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

25 Eylül 2013 Çarşamba

MY NAME İS......KAYBAKAMMMMM !:)



Merhaba :):)..
Yine okul açıldı, yine ben buralardayım , yine deliler gibi yazmak yazmak yazmak istiyorum..:)Ne kadar çabuk geçti  4 yıl. Son sene heyecan mı  yapıyor, bana stres mi pek de çözebilmiş değilim..

Neler oldu nelerrr ...Hepsini anlatacağım size ama  , öyle bir şey olmuş ki, vallahi pes dedim arkadaş !..

 3-4 ay kadar biliyorsunuz ki evimdeydim ve internete girmedim, yazılar yazmadım.  Bu 3-4 ay içinde kimliğimi çalmaya kalkmışlar ya a dostlarrrr...:(:( !.. İsmimi kullanarak twitter açmış birisi. Vallahi ben degilim o kızcağız.. Ama neden böyle bir şey yapmış onu da anlamadım. 

Bak kızımmm, sana iki çift lafım var ;
Koskoca kızsın . Paran var, pulun var, her şeyin var. Binlerce kişi görüyor seni. Yakışır mı emekle oynamak?!. Yakışır mı bunca günahsız yazının üzerine yatmak?
Ama nasıl yakışmasın? Sen değil misin ki k.çımdan uydurduğum ismin üzerine yatan, benim gibi yazmaya çalışan? ( Yaşar Usta repliğinden alıntıdır .Şeyy... Ben de duygu ve düşüncelerimi katmış olabilirim :))

amannnnnn...:):).. uzun lafın kısası yapma arkadaşım..:D.. Bu dünyaya bir kaybakam yeter de artar bile:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder